Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3319645
dinky89 schreef:Beterschap Nori!

Ik wordt idioot van alle fruitvliegjes >:( als ik even geen slok ranja heb genomen moet ik ze eerst weer van de rand van mijn glas jagen :-X

Ohhh ik ben er eindelijk vanaf, sinds de achterdeur weer gewoon altijd dicht is. Ik had zo'n val gekocht en nog bakjes met azijn enzo. Ellende, die beestjes.
Door *Gabriëlle*
#3319649
Vliegjes en drinken :yucky: .

Even de hond uit gaan laten, en daarna een donkere vlek in mijn rietje vinden...
Afbeelding

eerst natuurlijk er in knijpen en bij het crunchy geluid denken oooh gatver het zal toch niet :-\
en jawel hoor een vlieg, nouja dat doet ie niet nog een keer :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3319663
Klaagje van Otje en Pluk:

We mogen niet meer boven slapen >:( . We worden beschuldigd van overmatig ruimte in bed claimen en overdreven smakkende was activiteiten tijdens rusturen.

Wat een zeiklui, dat personeel van ons. Ze mogen in ons bed slapen, dan passen ze zich ook maar aan ons aan! Maar nee hoor, muiterij, ze gooien ons gewoon eruit en sluiten ons beneden op.
Nu beraden we ons. Gaan we alles onderpissen of eisen we gewoon direct nieuw personeel?
Door Zuzanna
#3319681
Kaela schreef:Klaagje van Otje en Pluk:

We mogen niet meer boven slapen >:( . We worden beschuldigd van overmatig ruimte in bed claimen en overdreven smakkende was activiteiten tijdens rusturen.

Wat een zeiklui, dat personeel van ons. Ze mogen in ons bed slapen, dan passen ze zich ook maar aan ons aan! Maar nee hoor, muiterij, ze gooien ons gewoon eruit en sluiten ons beneden op.
Nu beraden we ons. Gaan we alles onderpissen of eisen we gewoon direct nieuw personeel?
;D dat personeel, wat heb je er ook aan!
Door - pien -
#3319700
Kaela schreef:Klaagje van Otje en Pluk:

We mogen niet meer boven slapen >:( . We worden beschuldigd van overmatig ruimte in bed claimen en overdreven smakkende was activiteiten tijdens rusturen.

Wat een zeiklui, dat personeel van ons. Ze mogen in ons bed slapen, dan passen ze zich ook maar aan ons aan! Maar nee hoor, muiterij, ze gooien ons gewoon eruit en sluiten ons beneden op.
Nu beraden we ons. Gaan we alles onderpissen of eisen we gewoon direct nieuw personeel?
Tttssskkkkkk!
;D ;D ;D
Door eelke
#3319830
Mehhhh mijn knie doet na 3 weken nog steeds stom. Dus maar naar de huisarts, en nu heb ik er zo'n band om die niet lekker zit en moet ik naar de fysio. :-\ en echt ff niet meer zwemmen. Stom. Rustig lopen mag gelukkig wel, wel daarna koelen. Mehhh.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3319832
Zo zeg niet fijn, heb je je banden te hard opgerekt, overtrek bij zwemmen of zo ?
Door eelke
#3319835
Kaio schreef:Zo zeg niet fijn, heb je je banden te hard opgerekt, overtrek bij zwemmen of zo ?
Geen idee. Er was niet echt een moment dat iets 'pats' zei ofzo. Het voelde tijdens het zwemmen eerst niet lekker, alsof ie moest knakken zeg maar, en ging toen steeds meer pijn doen. Dus gestopt, en toen ging het nog meer pijn doen en werd ik er 'snachts wakker van omdat het zo'n zeer deed met draaien. Toen ontstekingsremmers (had ik nog) en koelen en ging het beter, maar bleef ie soms wat zeuren, donderdag voorzichtig weer gaan zwemmen (20 baantjes ofzo) en weer terug bij af. Maar ja, ik ben dus de komende 4 weken 5 dagen per week alleen, dus ik kan het niet echt gebruiken dat het niet beter gaat worden, ik moet dan toch gewoon werken, met Joep lopen en in huis alles doen. Dus we gaan het maar zien, of het hiermee snel beter gaat.
Door eelke
#3319838
Nou, voorlopig valt het op zich wel mee hoor. Ik kan gewoon een half uurtje prima stappen. Daarna wel even koelen, maar het is niet zo dat ik echt nog mank loop of zo veel pijn heb dat ik niet uit de voeten kan. Maar ja, als het al 3 weken aan de gang is, is het dus blijkbaar niet iets wat zo maar over gaat. En waar het eerst alleen aan de zijkant zeer deed doet nu alles pijn en kraakt mijn knieschijf steeds :biggrin2: die knieband helpt daar trouwens wel prima tegen, die houd alles lekker op z'n plek. Dus nu lekker elke dag een eind lopen met die band om, en het zwemmen toch echt maar even laten.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3319839
Balen Eelke :-(
Zo'n band/brace om de knie vind ik 10 keer niets maar medical taping voor ondersteuning kniebanden vind ik wel heel fijn. Voel ik niets van behalve dat mijn knie dan niet meer 'zwikt' en bewegen minder vermoeiend is omdat ik anders continu het zwikken aan het corrigeren ben ;)
Door eelke
#3319840
dinky89 schreef:Balen Eelke :-(
Zo'n band/brace om de knie vind ik 10 keer niets maar medical taping voor ondersteuning kniebanden vind ik wel heel fijn. Voel ik niets van behalve dat mijn knie dan niet meer 'zwikt' en bewegen minder vermoeiend is omdat ik anders continu het zwikken aan het corrigeren ben ;)
Hé! Dat is een goed idee, een vriendin doet medical taping, niet aan gedacht! Ga haar meteen appen!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3319841
Ik heb *($^*^(%*^* een nieuwe BH moeten kopen die nog een cupmaat groter is als voor de verkleining. Ik heb er zo onvoorstelbaar de balen van.... Morgenvroeg voor controle, ik ben heel benieuwd wat ze als excuus voor 3 cupmaten zwelling aanvoeren. En uiteraard nog veel banger dat dit niet goed gaat komen. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3319842
O dat is helemaal niks, alles alleen, daar vrees ik ook altijd aangezien ik ook vaak alleen ben, ik moet alleen zeker meer dan een half uurtje lopen per dag, zeker nu met die nieuwe fruitcake. Dus hoop dat het gauw beter gaat. Ik heb ooit eens mijn knie verrekt bij een leuk joh indoor ski uitje, ik viel en de ski's liet niet los. Die knie is wel heel lang een zwakke plek gebleven en dan heb ik het over heel veel maanden, het ging wel goed, maar bij veel langdurige inspanning voelde ik hem toch weer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3319844
Pauline schreef:Ik heb *($^*^(%*^* een nieuwe BH moeten kopen die nog een cupmaat groter is als voor de verkleining. Ik heb er zo onvoorstelbaar de balen van.... Morgenvroeg voor controle, ik ben heel benieuwd wat ze als excuus voor 3 cupmaten zwelling aanvoeren. En uiteraard nog veel banger dat dit niet goed gaat komen. :-X
Eh de bedoeling was dag je maar D of E overhield toch? Dan wil ik niet weten wat voor maat je hebt moeten kopen als ie nog groter is :o
Je weet zeker dat ze je niet verward hebben met Pamela?
Nou ik hoop dat ze morgen een goed excuus hebben als zijnde dat dit normaal is en dat het snel de andere kant op zal gaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door