Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3319130
Ons team speelt inderdaad ook met die gedachte. De baas van de manager is lastig te bereiken, en vindt dat wij het eerst met de manager moeten bespreken.

Ik vind het niet eens erg om veel uren te maken (okee 60 is wat te veel ::)), zolang ik er maar plezier in heb. Maar als dat minder wordt, dan vind ik het wel erg lastig worden.

Ben benieuwd hoe het gaat als we hem erop aan gaan spreken. Kan even duren ivm de drukke agenda's van iedereen...
Door Eef+Stippels
#3319147
Wat balen, zoveel gedoe :-X


Mijn klaagje: ik wacht nu al ruim 7 weken op de jaarafrekening van de energiemaatschappij. Ik krijg als het goed is geld terug, dus ik heb haast :cool:
Door hannabelgje
#3319253
Ik sta gewoon serieus voor de vierde keer deze ochtend voor een gesloten brug. Nu vind ik het echt niet leuk meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3319271
Tsk. Essent aan de deur. Mij eerst paaien door over Joep te beginnen. Trap ik heeeuuus niet in. Ja hoi, jullie komen kei-vaak en ik zeg elke keer dat ik het niet wil. Nooouuu mevrouw de laatste keer was euuuhhh 2 september, dat is al weer 2 maanden geleden!

Ja dat is kei-vaak, spaar je de moeite, fijne dag, doei. ::)

Elke 2 maanden Essent aan de deur maar weinig vinden duren. Dikke doei.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3319283
Wij hebben een sticker bij de deurbel. Waar opstaat dat er aan de deur niet verkocht wordt en geen collectes en reli's etc. Werkt best goed, de sticker vangt zeker 95% van de deurbellers.
Door Robian
#3319291
koekje schreef:Wij hebben een sticker bij de deurbel. Waar opstaat dat er aan de deur niet verkocht wordt en geen collectes en reli's etc. Werkt best goed, de sticker vangt zeker 95% van de deurbellers.
30 jaar geleden had mijn moeder ook al zo'n sticker op de deur en het vangt een heel groot deel van de deurbellers.
Bij haar waren het vooral religie verkopers die het nog wel eens wilden negeren.

Ik kan me nog herinneren dat ze het een keer hélemaal zat was dat ze toch aanbelden.
Ze heeft toen heel beleefd gevraagd of ze konden lezen, bij het antwoord "ja", was haar reaktie "lees dan even wat hier staat" en heeft ze de deur dicht geklapt ;D ;D

Ik was een jaar of 15 maar dat vergeet je nooit
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3319292
Grrrr ik wilde mijn gedroogde hortensia's met goudglitter spuiten (buiten). Helaas woei de wind ineens mijn kant op en ben ik nu zelf de goudglitter-vrouw.... :-X
Door eelke
#3319294
koekje schreef:Wij hebben een sticker bij de deurbel. Waar opstaat dat er aan de deur niet verkocht wordt en geen collectes en reli's etc. Werkt best goed, de sticker vangt zeker 95% van de deurbellers.
Ja ik vind dat altijd zo niet-gastvrij staan ;D en op zich, eigenlijk komt alleen essent. Maar hallo, elke 2 maanden is wel gewoon veel, ik vond het wel een beetje raar dat zo'n jongetje dan zegt het is al 2 maanden geleden mevrouw!

Oh en soms komen er jehova's. Maar ook die zijn altijd wel vriendelijk en bedanken mij dat ik eerlijk zeg dat ik hun boekjes toch niet ga lezen (zonde van het paper, zeg ik dan). En de vorige keer kreeg ik een foldertje dat je je kunt voorbereiden op een ramp, dat was wel leuk om te lezen. Nu ik er zo over denk vind ik het wel raar, want jehova's zijn toch god's wil en niet inenten enzo? Waarom dan een survival pakket voor rampen? Als het god's wil is dat je gaat ga je toch, zou je dan denken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3319299
Ze denken dat het teloorgaan van het geloof de voorbode is van de Apocalyps. Of dat vertelde die ene die een keer bij mij aan de deur stond.
Door Siberienne
#3319375
Kunnen mensen nu eindelijk eens stoppen met klooien met hun telefoon in de auto? Deze week al 3x iemand voor me gehad die ineens van 100 naar 80 afzakt op een drukke snelweg op de linker of Middenlaan, begint te slingeren, dan plots naar rechts duiken en ja hoor..... zitten te klooien met hun telefoon >:(


En ben ik Spot zijn voer zorgvuldig aan het aanpassen/uitbreiden, net de prednison gestopt en duimen dat het goed gaat... gooit een of andere sukkel een slagroomtaart in de berm van ons bweggetje buiten het dorp, in het hoge gras..... voordat ik ze weg kon trekken had Spot lekker een paar happen op en een neus vol slagroom...

(En voor wie een deja vue heeft; dit is idd de tweede keer dat ons dit gebeurt :-X )
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3319376
Zo had ik zondag tegenligger op tweebaansweg die ineens vol op mijn weghelft slingerde. Was frontale botsing met 80 km/u geweest als ik niet flink door de berm was uitgeweken :-X
Door Siberienne
#3319386
dinky89 schreef:Zo had ik zondag tegenligger op tweebaansweg die ineens vol op mijn weghelft slingerde. Was frontale botsing met 80 km/u geweest als ik niet flink door de berm was uitgeweken :-X

Oh lekker, zoiets had ik laatst ook al, alleen dan op een weg met bomen erlangs, gelukkig was de tegenligger snel weer terug op zijn eten baan...

Dit zou verplichte kost moeten zijn;
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3319521
Ooh ik ben er zo klaar mee, huis verkoop klaar maken en zorgen dat het er neutraal uitziet voor de foto’s. Dinsdag komt de fotograaf en alle puntjes zijn afgerond. Nu nog poetsen.... en daar heb ik zo’n hekel aan, meest ondankbare werk ooit, zeker met honden in huis....
Door hannabelgje
#3319634
Mijn kleine ventje Nori is niet lekker deze avond. Vanmorgen nog gewoon gegeten en nou niet lekker. Ik hoop dat hij morgen iets beter gaat anders wordt het in plaats van naar school morgenavond een rondje dierenarts.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3319637
Beterschap Nori!

Ik wordt idioot van alle fruitvliegjes >:( als ik even geen slok ranja heb genomen moet ik ze eerst weer van de rand van mijn glas jagen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door