Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3319144
- pien - schreef:Volgens deze berekeningen komen er geen inklaringskosten bij:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... oorbeelden
Ik moet nog wel zo'n 25€ aan BTW betalen?
Ik had nu de rust om er even voor te gaan zitten :)
Wat is het aankoopbedrag van die twee flessen samen?
Als dat onder 22,- blijft hoef je niets extra's te betalen bij aflevering. Als dat boven de 22,- is maar onder de 150,- dan betaal je btw aan de bezorger (plus administratiekosten van ca 12,50 van de pakketdienst).
#3319155
Eef+doggies schreef:Dan is het misschien voordeliger om meteen 3 flessen te bestellen? Dan betaal je maar 1x administratiekosten aan de pakketdienst en misschien dezelfde verzendkosten?
Mja, daar kom ik nu achter. Maar met 2 flessen kan ik ruim een jaar vooruit, ik vind het wel prima zo!
#3319158
- pien - schreef:Mja, daar kom ik nu achter. Maar met 2 flessen kan ik ruim een jaar vooruit, ik vind het wel prima zo!
als je nog niet hebt besteld, mag je er voor mij wel een fles bij bestellen. Delen we de kosten door 3.

Euhhhh ik gebruik Corta RX, is dat hetzelfde?
#3319165
Pauline schreef:als je nog niet hebt besteld, mag je er voor mij wel een fles bij bestellen. Delen we de kosten door 3.

Euhhhh ik gebruik Corta RX, is dat hetzelfde?
Volgens mij is dat dezelfde, ja.
Je hebt een pb'tje terug
#3319195
Pauline schreef:als je nog niet hebt besteld, mag je er voor mij wel een fles bij bestellen. Delen we de kosten door 3.

Euhhhh ik gebruik Corta RX, is dat hetzelfde?
Gister heb ik via mail én chat nog geprobeerd om er een fles bij te laten doen, maar de bestelling was al te ver door. Volgende keer beter?
Weet je, we delen deze 2 flessen :)
Dan kan ik voorlopig even vooruit (een maand of 7) en jij ook!
#3319216
- pien - schreef:Gister heb ik via mail én chat nog geprobeerd om er een fles bij te laten doen, maar de bestelling was al te ver door. Volgende keer beter?
Weet je, we delen deze 2 flessen :)
Dan kan ik voorlopig even vooruit (een maand of 7) en jij ook!
Fijn! Ik kan dan wel 1,5 jaar verder....
#3319969
En pien, weet je al of jou zending de USA verlaten heeft.
Mijn bestelling via ebay was tegengehouden in een sorteercentrum in Erlanger en mocht niet internationaal verzonden worden.

Ik ben ook iets wijzer geworden ;D . Als je iets op ebay koopt wat internationaal verzonden moet worden en de verzender verstuurd het via het Ebay's Global shipping program,
wordt het pakketje eerst verzonden naar eBay's US Sorteer Centrum in Erlanger, KY. Van daaruit regelt een ander bedrijf, Pitney Bowes, het internationale gedeelte van de zending ::) .
Mijn pakketje is dus in dat Sorteer Centrum tegengehouden, waarom weet ik nog niet.

Als je het direct bij de webshop Entirelypets.com besteld gaat de verzending dus heel anders, wordt het gewoon direct naar de koper gezonden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door