Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3319123
_Lynn_ schreef:Misschien een domme vraag. Hoe weet je of je hond is ingeënt met een L4 inenting? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Zij heeft alle inentingen op alle momenten gekregen... nog een meer belangrijke vraag, hoe geraak je van die klachten af?
In je boekje kijken en als alle entingen zijn gegeven dan is L4 gegeven. Meld je aub aan op de Facebook pagina daar kun je meer lezen en ook de verhalen en symptomen waaronder die van mij. Ontstoren via homeopathie die zitten op diezelfde pagina. En 1 tip haast is geboden
#3319132
peggyd schreef:Als ik de problemen zo hoor wel. En kan ik je echt aanraden je aan te melden op de Facebook pagina en de enting te laten ontstoren. Helaas had onze pup ook problemen
Het zusje van mijn hondje is bezweken aan de L 4 enting . En dat is zeer snel gegaan . Alle organen waren kapot
Er is na overlijden sectie verricht . En ja , toen kwam men tot de conclusie dat het de enting was
Dat was in eerste instantie natuurlijk maar onzin , maar na aandringen van de fokker , die de onderste steen boven wilde hebben moest men het toch maar erkennen
#3319134
smulpaap schreef:
Het zusje van mijn hondje is bezweken aan de L 4 enting . En dat is zeer snel gegaan . Alle organen waren kapot
Er is na overlijden sectie verricht . En ja , toen kwam men tot de conclusie dat het de enting was
Dat was in eerste instantie natuurlijk maar onzin , maar na aandringen van de fokker , die de onderste steen boven wilde hebben moest men het toch maar erkennen
Het broertje van mijn hondje ook.....helaas
#3319135
_Lynn_ schreef:Als ik het zo lees dan denk ik niet dat het dat is. Hondjes zijn hier heel ziek van. Hoewel mijn pup kwaaltjes heeft kan ik niet zeggen dat ze doodziek is.
Dat hoeft ook niet. Bij de ene een mild verloop bij de ander niet en bij veel wordt het van kwaad tot erger. Het broertje van mijn hondje begon net zoals jij. En dat werd steeds erger.
#3319137
Wbt het medische gedeelte hou ik me er buiten omdat ik daar echt geen verstand van heb om ook maar iets zinnigs er over te kunnen zeggen.Maar ik voer wel al 13 jaar kvv dus daar wil ik wel wat over kwijt.Je bent gewend aan om brokken te voeren en niet bekend met versvlees.Ik heb al mijn honden direct op kvv gezet toen ze pup waren.Ik heb tot dan toe alleen nog maar Carnibest gevoerd maar sinds kort voer ik Energique.Energique is er ook in een pup variant en het zijn 3-hoekige schijven van 100 gram per stuk.Dit is erg makkelijk te verdelen ipv kiloworsten.Zeker voor een beginner lijkt mij Energique ideaal.Maar omdat je uit Belgie komt weet ik niet of Energique daar verkrijgbaar is,anders kun je je ook laten informeren over Duck dat is redelijk vergelijkbaar.Ik zou deze pup ook per direct van de brokken af halen.Een hond die al medische problemen heeft zou ik absoluut gezond vers voer gaan geven en ik zou daar geen dag langer mee wachten.Ik ben er van overtuigd dat voor zowel mens als dier verse voeding het beste is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door