Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3318512
-Annemarie- schreef:Leuk! Dan ben je vast verder dan ik. :)



;)
Nee hoor vast niet.. ik ben nog steeds aan het uitproberen.. van de week eens kijken of ik mijn Photobucket nog heb.. kan ik dear eens wat foto's op zetten ;)
Oh dan ga ik dat ook eens even checken :)
Laatst gewijzigd door Aquillo op do 14 dec 2017, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3318514
Aquillo schreef:Nee hoor vast niet.. ik ben nog steeds aan het uitproberen.. van de week eens kijken of ik mijn Photobucket nog heb.. kan ik dear eens wat foto's op zetten ;)
Kan ook zonder photobucket hoor, gewoon als bijlage posten, gaat prima!
Gebruikersavatar
Door joel
#3318518
Leuk topic!!! Ga lekker meelezen, sinds ik photobucket niet meer kan gebruiken voor het posten van foto's heb ik niks meer geplaatst. Moet ik met dit topic eigenlijk wel verandering in brengen, feedback is altijd leuk!
Door M@rina
#3318961
Ik heb vandaag een workshop macrofotografie (paddenstoelen) gevolgd in De Moerse Bossen in Zundert, prachtige omgeving. Ik heb de hele middag in drassige greppels liggen dweilen, maar ik ben tevreden over het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 29 okt 2017, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318972
Mooi Marina!

Ik vind de derde en de laatste drie het mooiste. De eerste twee smaken me qua hoe de scherpte ligt wat minder.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3318982
Ik vind met name de laatste 3 erg mooi :)
Bij de eerste 3 vind ik het onscherpe deel dichtbij te overheersend en 4 en 5 stoort het mij dat het midden niet scherp is en ik moet 'zoeken' naar de focus ;)
Door M@rina
#3318983
dinky89 schreef:Ik vind met name de laatste 3 erg mooi :)
Bij de eerste 3 vind ik het onscherpe deel dichtbij te overheersend en 4 en 5 stoort het mij dat het midden niet scherp is en ik moet 'zoeken' naar de focus ;)
De focus ligt op de rand van het gat in de paddenstoel... dat was ook de bedoeling i.v.m. het water dat er in gegoten zou worden.
die laatste 3 zijn ook mijn favorieten!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3319007
Van de eerste vind ik de compositie niet mooi, de tweede en derde vind ik niet mooi omdat de paddestoelen niet gaaf zijn.
De vierde en vijfde heb ik ook niks mee.
Maar de laatste drie vind ik echt geweldig en mooi om naar te kijken!!
Door M@rina
#3322351
Voor een opdracht minimalisme ben ik gaan spelen met bellenblaas
_DSC2629.jpg
_DSC2629.jpg (196.32 KiB) 2292 keer bekeken
_DSC2640.jpg
_DSC2640.jpg (7.54 MiB) 2292 keer bekeken
_DSC2685.jpg
_DSC2685.jpg (600.58 KiB) 2292 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door