Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3318243
eelke schreef:Ahhh op hun schaapjes. Als Joep oud en krakkemikkig wordt mag hij ook een schaap, heb ik hem beloofd.
Pas als ie oud is? Bas en Bobbie zeggen dat als je uit de puppytijd bent je al een schaapje verdient. Dus hoogste tijd dat Joep een schaapje krijgt.

De heren zijn 7 en hebben al jaren schaapjes. En volgens mijn petekindje is de bank nu heel erg zacht. Dus kunnen de hondjes lekker slapen.
#3318338
Mij valt ook op, als je de foto's naast elkaar legt, dat Joep echt wel een grote golden is...
Hij ligt natuurlijk ook languit, maar toch. Het bankje is blijkbaar niet zo schattig klein als ik eerst dacht. :biggrin2:

Tis dat ze hier al elk een afgedankte zetel hebben, de kindjes en de katten... de eerste voor in te klimmen en kruipen, de tweede voor in te slapen... anders zou die wel leuk staan in de veranda. Voor al die hondjes zie ik ook dat hij echt wel leuk is. Net goed...
#3318378
eelke schreef:Nee joh, de andere hondjes zijn klein :biggrin2:

Het bankje is 1.20 denk ik? Joep weegt tussen de 32 en 35 kilo, hij is geen kleintje nee.
Nou dan kan er nog een derde bij ons op de bank!! Bas en Bobbie wegen allebei rond de 12kg. (En ja ze komen maar tot de knie).
#3318410
Mandarijn schreef:Nou dan kan er nog een derde bij ons op de bank!! Bas en Bobbie wegen allebei rond de 12kg. (En ja ze komen maar tot de knie).
Wat voor kruising zijn ze nu weer? Lab x iets terrier zeker?
Ik vind ze stiekem heel leuk, duidelijk nestbroertjes en toch zo verschillend.
#3318430
pearlsofpassion schreef:Wat voor kruising zijn ze nu weer? Lab x iets terrier zeker?
Ik vind ze stiekem heel leuk, duidelijk nestbroertjes en toch zo verschillend.
Dat wordt wel gedacht dat er daar iets van inzit. Bobbie (de ruwharige) is de waterrat vd de 2. Bas moet daar niks van hebben. Maar het zijn beide jagers en dan vooral konijnen, en gevogelte. Weet niet of dat bij die rassen hoort. Heb mij daar nooit echt in verdiept.

Trouwens een mooi verhaal: in het asiel zaten beide apart, maar Bobbie ontsnapte elke nacht om bij Bas in de mand te slapen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door