Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3318194
Heerlijk getraind vandaag. Hoopers is echt leuk om te doen. Vandaag ipv afstand nemen naast mijn vriendin getraind en dat werkte veel beter. Dan zijn beide hondjes bij elkaar en bij baasje. We hebben ook een paar keer geruild van hondje. Ze deden het erg goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318200
hannabelgje schreef:Heerlijk getraind vandaag. Hoopers is echt leuk om te doen. Vandaag ipv afstand nemen naast mijn vriendin getraind en dat werkte veel beter. Dan zijn beide hondjes bij elkaar en bij baasje. We hebben ook een paar keer geruild van hondje. Ze deden het erg goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat leuk Hanna! Ik vond het altijd zo leuk dat je met Hoopers zoveel verschillende aspecten hebt en je kunt zoeken naar waar jij en je hond belang bij hebben en blij van worden. Leuk dat je er met de hond van je vriendin samen mee bezig kan zijn en dan samen met Zoe thuis ook lekker mee aan de slag!

OT: In twee dagen een enorme bult foto's weggewerkt en alvast twee mensen heel blij kunnen maken. Ik heb nog heel wat te gaan, maar het is ontzettend fijn om nu goed en snel vaart te kunnen maken. Tussendoor ook een beetje van mijn eigen foto's genieten. Ja, daar word ik heel gelukkig van.
Door eelke
#3318211
Ik ben tevreden. Ik heb vandaag een nieuwe bril uitgezocht (ik vind dat moeilijk) een nieuwe broek (was nodig, ik had nog maar 1 nette) en nog wat leuke shirts gekocht. En daarna door naar de ikea, waar we in helse omstandigheden (het was druk) een nieuwe kledingkast hebben samengesteld. Toen kregen we een heel boekwerk mee, moesten we alles gaan zoeken in het magazijn, én het paste ook nog in de auto.
Thuis hebben we ook nog de oude kast leeggehaald en afgebroken, en alle onderdelen van de nieuwe vast naar boven gesjouwd. Dus alles ligt klaar en dan kunnen we hem morgen in elkaar zetten. Vanavond niet, want we gaan naar een cabaret voorstelling.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318224
eelke schreef:Ik ben tevreden. Ik heb vandaag een nieuwe bril uitgezocht (ik vind dat moeilijk) een nieuwe broek (was nodig, ik had nog maar 1 nette) en nog wat leuke shirts gekocht. En daarna door naar de ikea, waar we in helse omstandigheden (het was druk) een nieuwe kledingkast hebben samengesteld. Toen kregen we een heel boekwerk mee, moesten we alles gaan zoeken in het magazijn, én het paste ook nog in de auto.
Thuis hebben we ook nog de oude kast leeggehaald en afgebroken, en alle onderdelen van de nieuwe vast naar boven gesjouwd. Dus alles ligt klaar en dan kunnen we hem morgen in elkaar zetten. Vanavond niet, want we gaan naar een cabaret voorstelling.
Klinkt heel fijn!

Wij hebben de kledingkast (Pax natuurlijk) online samengesteld. Was ook een heel avontuur, maar op 1 deur na is ie precies zoals we wilden! Die ene deur is geen sofclose en de andere 2 wel, beetje suf, maar geen ramp.

Wij hadden ook 2 malm ladekasten erbij en vorige week alles achter elkaar in elkaar gezet. Tenslotte is er niets mis mee om af en toe je huwelijk te testen ;D . En wij waren zeer content met het resultaat, jullie hopelijk ook!
Door eelke
#3318234
Ja wij hebben ook de pax. Het word nog spannend want we hebben 4 cm ruimte tussen kast en plafond en moeten hem dus staand opbouwen, wat volgens de medewerker wel zou moeten kunnen ::) eerst zien dan geloven.

En 2 planken zijn beschadigd omdat ze uit de auto gleden met uitladen. ff kijken of ikea daar iets mee doet, ik dacht van wel als je family member bent.

We hebben ook de softclose. Zal wel wennen zijn. De oude kast had vouwdeuren en die gingen steeds uit de rails dus die stond altijd open. En deze kast is 25 cm langer, 40 cm hoger en veeeeeeeel meer planken (bij de andere kast zaten maar 4 planken en die kon je er niet los bijkopen ofzo). Ohhh alle ruimte! Volgende week maar weer shoppen denk ik :cool:
Door Aprilsnow
#3318240
eelke schreef:Ja wij hebben ook de pax. Het word nog spannend want we hebben 4 cm ruimte tussen kast en plafond en moeten hem dus staand opbouwen, wat volgens de medewerker wel zou moeten kunnen ::) eerst zien dan geloven.

En 2 planken zijn beschadigd omdat ze uit de auto gleden met uitladen. ff kijken of ikea daar iets mee doet, ik dacht van wel als je family member bent.

We hebben ook de softclose. Zal wel wennen zijn. De oude kast had vouwdeuren en die gingen steeds uit de rails dus die stond altijd open. En deze kast is 25 cm langer, 40 cm hoger en veeeeeeeel meer planken (bij de andere kast zaten maar 4 planken en die kon je er niet los bijkopen ofzo). Ohhh alle ruimte! Volgende week maar weer shoppen denk ik :cool:
Mijn ervaring is dat je niet meer dan dat moet zeggen.
Kennis van mij had het verkeerde houtje (te lang) in zijn kast proberen te rammen ::) Is terug gegaan en kreeg zonder dat er een vraag werd gesteld een nieuw zijpaneel.
Denk dat ze de onhandige klusser daar wel gewend zijn en dat het meer tijd (en geld) kost om door te vragen dan 2 nieuwe planken te verstrekken.
Ik hoop dus voor jou dat daar nog niet zo heel veel in veranderd is ::)
Door eelke
#3318249
Fenixjuh schreef:Ze zijn op regenachtige zondagen ook open ::)
Ohh brrr de horror, de ikea op een regenachtige zondag! En vandaag moet die kast natuurlijk in elkaar. We kijken nog wel ff wat we met die planken doen dan.
Door hannabelgje
#3318258
Na weken onrust als Zoë thuis was ligt ze sinds gisteren weer steeds ontspannen te slapen op de bank. Heerlijk dat ze weer kan ontspannen. Dat ging alleen nog maar in de slaapkamer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3318270
eelke schreef:Ja wij hebben ook de pax. Het word nog spannend want we hebben 4 cm ruimte tussen kast en plafond en moeten hem dus staand opbouwen, wat volgens de medewerker wel zou moeten kunnen ::) eerst zien dan geloven.

En 2 planken zijn beschadigd omdat ze uit de auto gleden met uitladen. ff kijken of ikea daar iets mee doet, ik dacht van wel als je family member bent.

We hebben ook de softclose. Zal wel wennen zijn. De oude kast had vouwdeuren en die gingen steeds uit de rails dus die stond altijd open. En deze kast is 25 cm langer, 40 cm hoger en veeeeeeeel meer planken (bij de andere kast zaten maar 4 planken en die kon je er niet los bijkopen ofzo). Ohhh alle ruimte! Volgende week maar weer shoppen denk ik :cool:
Ik heb hier ook twee en een halve meter aan pax kast. Met mat deuren en twee spiegeldeuren. Ideaal en een zee van ruimte! Succes met vullen! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3318289
Mijn pupje heeft 5 minuten braaf gevolgd en geapporteerd vandaag tijdens de training :D

De resterende 1 uur en 25 minuten werken we nog aan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3318310
Kaela schreef:Klinkt heel fijn!

Wij hebben de kledingkast (Pax natuurlijk) online samengesteld. Was ook een heel avontuur, maar op 1 deur na is ie precies zoals we wilden! Die ene deur is geen sofclose en de andere 2 wel, beetje suf, maar geen ramp.

Wij hadden ook 2 malm ladekasten erbij en vorige week alles achter elkaar in elkaar gezet. Tenslotte is er niets mis mee om af en toe je huwelijk te testen ;D . En wij waren zeer content met het resultaat, jullie hopelijk ook!

Hahahaha, wij zijn aan het behangen. Ook zo'n leuke. :biggrin2:
En dat is de voorbereiding voor de nieuwe kasten, die daarna komen. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door