Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3317751
Meneer heeft een flinke anti biotica kuur achter de rug ivm wondroos en is tijdens de kuur begonnen
met probiotica (Bio Kult) maar deze is bijna op.
Ik heb wel eens gelezen dat het goed is om van merk pro biotica te wisselen als
je deze een tijdje slikt.
Wat is wijsheid? Nog een keer hetzelfde merk kopen of toch een ander merk, en welke zou dat
dan moeten zijn?
Door hannabelgje
#3317764
Lizzy schreef:Ander merk. En ik zweer echt bij deze: Advanced 40+ Acidophilus van Solgar.
Yep die gebruik ik ook. Er wordt trouwens aangeraden om verschillende soorten te gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Summerditches
#3317774
Dreetje schreef:Die van Solgar stond inderdaad al op m'n lijstje.
Ik heb gezien dat het bij Iherb aardig scheelt qua prijs.

Ik lees even mee..wil hier binnenkort ook mee beginnen..Iherb is volgens mij 2 euro goedkoper dan de beste aanbieding binnen nederland alleen dan zit het grote verschil in de verzendkosten volgens mij..Iherb zit op 6,90 en de andere partij op 14,00!!..ik zat in fruugo.nl
Door Dreetje
#3317780
Ik heb net bij Iherb besteld. (Solgar)
Pot met 120 capsules, gratis verzenden voor 16,07.
Dat is hier beduidend duurder.
Door Eef+Stippels
#3317790
Even een heads up; bij bezorging van je Iherb bestelling boven de 22,- betaal je wel importkosten.
Dat is 12,50 ex btw aan administratiekosten aan DHL of UPS ( ::) ) plus btw over het bedrag van je bestelling. En als je boven de 150,- betaal je ook nog invoerrechten.

Wij gebruiken op het moment Garden of Life, Primal Defense, Ultra, Ultimate Probiotic Formula
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door