Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3317552
judith1967 schreef:Als je met de KS belt,krijg je zo keuzemenu,dan kan je gaan voor alg. info en dan voor voorraadinfo,typ dan het nr van je winkel in en typ dan het art.nr in en je hoort wanneer hij weer op voorraad komt of evt en alternatief voor een andere dichtsbijzijnde winkel die hem dus wel op voorraad heeft.
Gaan we ook nog (even) doen. Dank! :)

Nog steeds niets gehoord op Facebook, vandaag ook niet meer geprobeerd te bellen. De oorspronkelijke order stond op Zwolle, terwijl Groningen voor ons dichter bij is. We gaan het zien. :-\
#3317571
Nou Barendrecht heeft nog steeds geen voorraad,maar Delft wel.
Even gekeken en staat de voorraad op 19 en voor morgen is de voorraad 31(dus dan krijgen ze morgen voorraad binnen.)
Denk dat ik morgen maar naar Delft ga. Zo raar dat Delft wel voorraad heeft en binnen krijgt en Barendrecht niet,bij hun krijgen ze het pas eind okt weer binnen(las ik net)
Bel ik Barendrecht om mijn bestelling daar te annuleren en mijn geld retour.
#3317717
Vanmiddag is het bankje bezorgd,we waren niet thuis maar hij is bij de buren afgegeven.
Wij zijn net klaar. Fleeceplaid erin.Dorian vind alles best,hij ligt er prinsheerlijk in ;D ;D
Zal overdag foto maken daar is het nu te donker voor.
#3317762
Super! :groupwave2:


Hier nog steeds niets. Toch maar gebeld (nog steeds een wachttijd van minimaal 10 minuten) en het bleek dat er iets verkeerd gegaan is met de verwerking van de bestelling. :???:
Deze week komt er nieuwe voorraad, dus hoop dat we er dan bij zitten.
Begrijp ook niet waarom het niet van een andere vestiging geleverd kan worden, ik doe toch een webbestelling? En niet specifiek een bestelling in één bepaalde vestiging? Ben er inmiddels wel een beetje flauw van. :(
#3318219
Door dit topic ook een bankje besteld. Dat zou eerst 4 oktober komen, maar dat werd uitgesteld naar de 9e, nee naar de 13, oh wacht naar de 19e. En ja toen kwam het ook. Nu staat het dus in de woonkamer. Het is al goedgekeurd door de heren
Bijlagen
20171021_153049.jpg
20171021_153049.jpg (3.47 MiB) 2336 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door