Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3316563
Mijn hartjes-vingerafdruk-met-hondenpootje-tattoo. Rechts mijn moeder, links mijn vader en onderin het midden Eddies vingerafdruk. Zelf ontworpen en omgekeerd laten zetten. Ik ben er blij mee.

Is op mijn linkerbovenarm richting de borst gezet, dus de foto vertekent een beetje.
IMG-20171007-WA0004 (1).jpg
IMG-20171007-WA0004 (1).jpg (231.45 KiB) 2559 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3316565
Ziet er mooi en bescheiden uit :)

En het verhaal/idee erachter is natuurlijk prachtig :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3316566
dinky89 schreef:Ziet er mooi en bescheiden uit :)

En het verhaal/idee erachter is natuurlijk prachtig :-*
Ik wilde er echt één met een idee en voor mezelf, dus op zo'n plaats dat niet altijd iedereen het ziet.
Door eelke
#3316594
Even voor mijn duidelijkheid, dat hartje is dus gemaakt van 3 verschillende vingerafdrukken? Wat mooi!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3316600
eelke schreef:Even voor mijn duidelijkheid, dat hartje is dus gemaakt van 3 verschillende vingerafdrukken? Wat mooi!
Ja dat klopt Eelke, ik zal even zoeken hoe ik het begonnen ben.
Bijlagen
definitieve tattoo.jpg
definitieve tattoo.jpg (25.6 KiB) 2493 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pauline op za 07 okt 2017, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3316602
En dan wil ik ook nog even mijn andere ontwerp showen.....
tattoo eddie 18-9 licht.jpg
tattoo eddie 18-9 licht.jpg (1.47 MiB) 2491 keer bekeken
Foto zelf gemaakt, hart zelf gemaakt, vingerafdruk zelf gemaakt en de rest ook zelf gedaan. Je ziet zelfs de plekken op Eddies duim.... Dit wordt Eddies tattoo. Symbolisch voor het feit dat hij mij op handen draagt. :-[ Voelt heel speciaal.....
Door eelke
#3316603
Mooi.

Hoe groot issie? Een paar cm denk ik maar?

Ik hou er van. Ik heb zelf ook een kleintje (2 cm?) met betekenis :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3316604
3,2 cm hoog of zoiets.....

Het was nogal een dingetje want de vingerafdrukken van mijn ouders zijn genomen na hun sterven op een kaartje waar met gele lijnen de plek gemarkeerd is waar de afdruk zou moeten komen. En die kleur kreeg ik dus slecht weggefilterd en op het ontwerp komen die er nog dwars doorheen. Op een gegeven moment heb ik gedacht: Los laten dat het perfect moet worden, want dat kan niet en toen ging het "ineens" zoals ik het bedoeld had.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316722
Pauline schreef:Ik wilde er echt één met een idee en voor mezelf, dus op zo'n plaats dat niet altijd iedereen het ziet.
Mooi!! Leuk idee, met die vingerafdrukken.
En ik zeg altijd al, de mooiste tatoeages zijn degene die niet zichtbaar zijn :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door