Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316641
Ik ben vast niet de enige met honden die allerlei bijzondere dingen vinden op onze wandelingen. Wat is het meest bijzondere wat jullie honden hebben gevonden?

De vondst van vandaag staat nu op nummer 1....
Ik zag alleen Harry & Lola iets heel erg interessant vinden dus ik loop er heen en het eerste wat ik Huh? Een vinger? Neee dat kan niet! Was het ook niet Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3316644
*proest*

In eerste instantie zag ik het niet, toen scrollde ik verder :D
Mijn oudste hond vind altijd vieze gore dingen, zoals volgescheten luiers.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316646
KarenH schreef:*proest*

In eerste instantie zag ik het niet, toen scrollde ik verder :D
Mijn oudste hond vind altijd vieze gore dingen, zoals volgescheten luiers.
Ja dat kunnen die van mij ook als de beste Afbeelding
Ik was allang blij dat mijn blij-ei Harry er niet op stond om dit mee te nemen! Dat wil hij meestal met de mooie dingen die hij vind....
Door Lizzy
#3316670
Nou Angelique, toevallig vonden mijn honden gisteren een vol condoom. En ik lieg het niet :-X

En verder vinden ze ook wel eens gekke dingen, maar ZO gek??? Hahahaha
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316682
Lizzy schreef:Nou Angelique, toevallig vonden mijn honden gisteren een vol condoom. En ik lieg het niet :-X

En verder vinden ze ook wel eens gekke dingen, maar ZO gek??? Hahahaha
Ik hoop ook echt dat dit het gekste is wat ze gaan vinden hoor!
Door smulpaap
#3316686
Herkenbaar hoor :biggrin2: :P
Van een vol condoom tot een beha , onderbroek met remspoor , smerige stinkende pantoffels en schoenen
Helm , speelgoed , stinkende kadavers , tapijt . Bedenk iets of het is weleens gevonden
Ik was niet altijd even blij , maar ja ....
Onze huidige freule is dol op kakluiers
Door Cindy de Wolf
#3316689
:biggrin2: :P

Toen ik nog actief de apporteersport beoefende waren we eens voor insiders in de Ruyven bij R'dam. De honden werden 1 voor 1 de bosjes ingestuurd voor een verloren apport. 1 van de honden kwam toen triomfantelijk terug met een buttplug :-X :-X ik geloof dat we de rest van de les niet meer bijgekomen zijn van het lachen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316715
Cindy de Wolf schreef::biggrin2: :P

Toen ik nog actief de apporteersport beoefende waren we eens voor insiders in de Ruyven bij R'dam. De honden werden 1 voor 1 de bosjes ingestuurd voor een verloren apport. 1 van de honden kwam toen triomfantelijk terug met een buttplug :-X :-X ik geloof dat we de rest van de les niet meer bijgekomen zijn van het lachen :biggrin2:
Oh die valt in dezelfde categorie!!
Ergens idioot wat mensen allemaal achterlaten natuurlijk....
Door Lizzy
#3316716
constance.blokzijl schreef:Oh die valt in dezelfde categorie!!
Ergens idioot wat mensen allemaal achterlaten natuurlijk....
Nou, niet "ergens" ;D . Zeg maar gewoon "idioot wat mensen allemaal achterlaten". En behalve idioot vind ik het ook nog eens zeer onfatsoenlijk, smerig en waar is je trots als je dit soort dingen achterlaat???
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3316718
Lizzy schreef:
Nou, niet ergens. Zeg maar gewoon "idioot wat mensen allemaal achterlaten". En behalve idioot vind ik het ook nog eens zeer onfatsoenlijk, smerig en waar is je trots als je dit soort dingen achterlaat???
Vooral je trots..... maar die hebben ze vast niet want ze hebben ik weet niet wat gedaan op zo’n parkeerplaats in het bos en vaak niet eens met hun eigen partner... En eigenlijk wil ik daar ook niet teveel over nadenken (ieuuwww)
Maar überhaupt wat men tegenwoordig gewoon maar van zich af smijt...
Het is immers al bijna normaal als je lege blikjes fris ofzo tegen komt in het bos? Ik begrijp dat gewoon niet, je kon het toch ook vast houden toen het nog vol was, houd het dan vast tot je dat bos weer uit bent!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door