Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jon
#3316374
In het topic "Zonder hond" heb ik het al genoemd. We hebben een nieuwe aanwinst in ons gezin. De kleine Qinou, nu krap 7 maanden oud. Een heerlijke doerak met wie ik de eerste weken telkens tig keer per dag naar buiten ging voor plas en poep maar iets doen ho maar. Wel op de krant op het balkon en een heel enkel ongelukje in huis. Opeens viel het kwartje en toen was het ook met de krant gedaan. Wel keurig elke nacht zonder een kik doorslapen. Alleen blijven gaat nog moeilijk maar sinds vorige week lukt het af en toe een half uurtje in de bench zodat ik snel een boodschap kan doen. In ons vakantiehuisje ben ik vaak heel kort even weg en dat lijkt nu z'n vruchten af te werpen. Verder is ie lief, aandoenlijk, en luistert hij al erg goed.

Wat vooral tegenviel was het oppassen op mijn kleinzoon van nog geen twee in combinatie met het opvoeden van Qinou. Maar nu hebben we de oppasdagen wat geminderd, tijdelijk want volgend jaar komt er als het goed gaat een kleinkind bij.

Ik geniet met volle teugen van het wandelen en spelen met dit kleine mannetje. Het bos ligt een paadje van ons vakantiehuisje af en het is heerlijk om te zien hoe sociaal hij is met andere honden en mensen. Lhak Pa kon eigenlijk niet goed los lopen want hij was altijd angstig en hield niet zo van zijn soortgenoten, maar Qinou laat ik al wel los en die blijft keurig bij me (in ieder geval zolang ik de snoepjes in mijn hand heb).

Ben niet zo handig met de computer maar zoonlief heeft even een fotootje in mijn onderschrift gezet.
Door Lizzy
#3316389
Echt een schatje, Qinou :smitten:

Heel veel plezier en geluk met dit knappe mannetje :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3316404
Leuk hoor!

Heel veel plezier en geluk samen met dit kleintje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door