Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3316190
Wijnie schreef:Eelke, in die eerste mail schreven ze héél overtuigend: Dus is het uitgesloten dat in 1 van onze producten deze bacterie wordt aangetroffen.
Blijkbaar zijn ze daar nu toch van teruggekomen.....
Pffffft, echt NIET leuk.

Ik weet het, ik heb de eerste mail ook gehad en ik schreef mijn verbazing over de te bestellen haas al op de vorige pagina. De laatste mail heb ik niet gehad dus die zal dan wel alleen naar diegenen zijn gegaan die haas in hun bestelling hadden?
#3316191
Wijnie schreef:Eelke, in die eerste mail schreven ze héél overtuigend: Dus is het uitgesloten dat in 1 van onze producten deze bacterie wordt aangetroffen.
Blijkbaar zijn ze daar nu toch van teruggekomen.....
Pffffft, echt NIET leuk.
Waarschijnlijk is die hele eerste mail uit de dikke duim gezogen. Kan me echt niet voorstellen dat hun elk product eerst door een lab laten controleren (weet je nog die hert die hier aangeboden werd en daags erna bij dogmeat werd aangeboden, dat was dan wel een hele snelle controle) en er is in die periode wel degelijk haas uitgeleverd, dus het begint al met een leugen.
#3316192
eelke schreef:Ik weet het, ik heb de eerste mail ook gehad en ik schreef mijn verbazing over de te bestellen haas al op de vorige pagina. De laatste mail heb ik niet gehad dus die zal dan wel alleen naar diegenen zijn gegaan die haas in hun bestelling hadden?
Ik vermoed inderdaad dat het zo gegaan zal zijn, Eelke: alleen diegenen die haas besteld hadden, hebben deze laatste e-mail ontvangen.
#3316193
Angelique schreef:Waarschijnlijk is die hele eerste mail uit de dikke duim gezogen. Kan me echt niet voorstellen dat hun elk product eerst door een lab laten controleren (weet je nog die hert die hier aangeboden werd en daags erna bij dogmeat werd aangeboden, dat was dan wel een hele snelle controle) en er is in die periode wel degelijk haas uitgeleverd, dus het begint al met een leugen.
Angelique, ik denk dat je hélemaal gelijk hebt.
Ik ben erg benieuwd naar hun uitleg.......
#3316194
Angelique schreef:Waarschijnlijk is die hele eerste mail uit de dikke duim gezogen. Kan me echt niet voorstellen dat hun elk product eerst door een lab laten controleren (weet je nog die hert die hier aangeboden werd en daags erna bij dogmeat werd aangeboden, dat was dan wel een hele snelle controle) en er is in die periode wel degelijk haas uitgeleverd, dus het begint al met een leugen.
Toen ze die eerste mail hadden gestuurd stond er gewoon nog haas op hun site. Ik heb ze er nog over gemaild, joh er staat gewoon nog haas te koop bij jullie hoor, en toen was het er wel af.
Dus 'we hebben al geruime (het woordje tijd ontbreekt) geen haas in ons assortiment' van die eerste mail klopt ook al niet :-\

Blijft een vage zaak. Je zal het inderdaad maar in je vriezer hebben zitten of gevoerd hebben... ben benieuwd of, en wat je als reactie krijgt Wijnie.
#3316196
eelke schreef: Blijft een vage zaak. Je zal het inderdaad maar in je vriezer hebben zitten of gevoerd hebben... ben benieuwd of, en wat je als reactie krijgt Wijnie.
Ik ben ook héél benieuwd wat hun reactie zal gaan worden.
Ik had de haas in oktober 2016 besteld en inmiddels heeft Honey natuurlijk alles al opgegeten. :(
#3316197
Wijnie schreef:Ik ben ook héél benieuwd wat hun reactie zal gaan worden.
Ik had de haas in oktober 2016 besteld en inmiddels heeft Honey natuurlijk alles al opgegeten. :(
Ja dat lees ik inderdaad nu pas goed (ik lag al te suffen op de bank) het gaat wél om de haas waarvan ze in het bericht zetten dat er niks mee kan zijn, én ze zetten in de tweede mail ook helemaal niet wat er is en of het wat met die bacterie te maken heeft, raar!
#3316201
Wijnie schreef:Nou ja, zeg!!! :'(
En ook dat is weer een beetje vaag, want bij de hazen mdm staat dat ze het zelf vers inkopen en verpakken, maar er zit wel een sticker van de groothandel (Wildhandel Vermeersch uit België) op.
#3316202
eelke schreef:En ook dat is weer een beetje vaag, want bij de hazen mdm staat dat ze het zelf vers inkopen en verpakken, maar er zit wel een sticker van de groothandel (Wildhandel Vermeersch uit België) op.
Eerlijk gezegd vertrouw ik het voor geen meter meer. Wat kan je nog geloven?
#3316203
Wijnie schreef:Eerlijk gezegd vertrouw ik het voor geen meter meer. Wat kan je nog geloven?
Dat begrijp ik heel goed. Met zo'n mail veroorzaken ze ook heel wat onrust lijkt mij, beter kunnen ze in ieder geval wat duidelijker zijn. Ben ook wel benieuwd of je nu je geld terug krijgt, ook al heb je het al opgevoerd.
#3316213
Ja, ik ben ook even uit de stoel gevallen hiervan. En ze noemen dus data van oktober 2016 tot juni 2017! Holymoly. En ze komen er 1 dag voor dierendag achter dat ze die haaskarkassen al die tijd wel verkocht hebben...? Ik snap er ook geen ene moer van. Wijnie, ik ben ook heel benieuwd of/welke reactie je gaat krijgen. Ook trouwens wel heel vreemd he "in verband met kwaliteitsproblemen". Lekker vaag. En dan vraag je je ook weer af, hebben zij dan deze haaskarkassen ook van Kiezebrink? Maar die verkocht toch tot recent alleen Europese haas?
#3316216
Lizzy schreef:Ja, ik ben ook even uit de stoel gevallen hiervan. En ze noemen dus data van oktober 2016 tot juni 2017! Holymoly. En ze komen er 1 dag voor dierendag achter dat ze die haaskarkassen al die tijd wel verkocht hebben...? Ik snap er ook geen ene moer van. Wijnie, ik ben ook heel benieuwd of/welke reactie je gaat krijgen. Ook trouwens wel heel vreemd he "in verband met kwaliteitsproblemen". Lekker vaag. En dan vraag je je ook weer af, hebben zij dan deze haaskarkassen ook van Kiezebrink? Maar die verkocht toch tot recent alleen Europese haas?
Lizzy, ik ben er nog altijd niet goed van joh.
Dat eerste mailtje zó stellig en zó overtuigend geschreven en plots gisteren een totaal ander (en nogal vaag) bericht.
En dan te bedenken dat het bijna een jaar geleden is dat ik die karkassen heb gekocht.
Ik ben erg benieuwd of ze gaan antwoorden en ALS ze antwoorden wat hun uitleg zal zijn.
Eigenlijk weet ik niet waar zij hun haas vandaan halen/gehaald hebben.
#3316217
Lizzy schreef:Ja, ik ben ook even uit de stoel gevallen hiervan. En ze noemen dus data van oktober 2016 tot juni 2017! Holymoly. En ze komen er 1 dag voor dierendag achter dat ze die haaskarkassen al die tijd wel verkocht hebben...? Ik snap er ook geen ene moer van. Wijnie, ik ben ook heel benieuwd of/welke reactie je gaat krijgen. Ook trouwens wel heel vreemd he "in verband met kwaliteitsproblemen". Lekker vaag. En dan vraag je je ook weer af, hebben zij dan deze haaskarkassen ook van Kiezebrink? Maar die verkocht toch tot recent alleen Europese haas?
Nou, ik val er dus helemaal niet van van mijn stoel. Ik had niets anders verwacht. Jáááren terug kocht ik uit onwetendheid (want in goed vertrouwen) nog wel eens iets bij hen. Totdat ik twijfelde over de herkomst van een product. Toen vervolgens in een gesprekje bleek dat ze dat hele herkomst gedoe eigenlijk maar onzin vonden en 'wat niet weet wat niet deert' en 'je kunt het toch niet aan het product zelf zien' want 'vlees is vlees'. Had ik het helemaal gehad met hen :-X .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door