Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3315485
Hitsige Gea haar vakantie zit er weer op :P :biggrin2:
De hele vakantie aan de lange lijn , 300 % onbetrouwbaar en maar rustige plekken opgezocht
Water is echt niet zo leuk hoor met een lange lijn , ik wil zelf van alles doen ::)
En dan proberen ze me wel te vermaken met een speeltje , maar nee . Dit is het niet hoor
Gelukkig hebben we ook vele kilometers gewandeld en onderweg was het best leuk hoor
En ik mocht een paar keer mee naar een terrasje , op het ene terrasje ben ik maar eens gaan kijken waar de ober bleef
En daar kreeg ik mijn eigen snack :D
En op het andere terras keek ik eerst eens over de heg , misschien komt er een lekkere kerel voorbij ::)
En mijn baas heeft het inmiddels al goed voor elkaar , lekkere koffie en hij rookt in de vakantie weleens een sigaartje
Maar is er voor mij ook nog iets ::) even op tafel kijken hoor
Gelukkig was mijn mand ook mee , want na al dat kilometer vreten was dat heerlijk hoor

https://myalbum.com/album/3svSrC3NOS0K
Door smulpaap
#3315812
Nog eenmaal delen hoor :-* :-* :'( :'(
Vorig jaar , ook in Drenthe . Met de beide oude besjes . Beiden liepen al op de laatste pootjes
We hadden hetzelfde huisje weer . Bij aankomst was het even flink slikken ....
Als we in de tuin zaten dan zagen we ze in gedachten .... genietend van het zonnetje :-* :-* :-*
Op 25 Sept zou Ambertje jarig zijn geweest :-* :-* :'( :'(
Maar we doen het met alle mooie herinneringen . En die zijn er gelukkig
Beiden hebben een prachtig mooi leven gehad , maar het blijft soms moeilijk ... al die jaren samen ....
vakantie drenthe 2016 280.JPG
vakantie drenthe 2016 280.JPG (3.7 MiB) 2782 keer bekeken
vakantie drenthe 2016 492.JPG
vakantie drenthe 2016 492.JPG (3.51 MiB) 2782 keer bekeken
vakantie drenthe 2016 531.JPG
vakantie drenthe 2016 531.JPG (3.7 MiB) 2782 keer bekeken
Door M@rina
#3315895
Ziet er ondanks de lange lijn toch uit als een prima vakantie. Heel herkenbaar dat gemis tijdens de 1e vakantie zonder...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door