Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Jaela
#3227128
Is goed, k zal je een paar dagen van tevoren mailen. Mocht je krap komen te zitten kun je ook gewoon contacten hoor, een weekje eerder is voor mij ook geen drama.
Door enchanted
#3253368
Zijn er ook mensen in en rondom Hoogeveen die Carnibest voeren? Ik lees dat er wel mensen in mijn buurt hier zitten die andere merken bestellen. Ik zou wel eens wat anders willen bestellen maar ik weet niet zo goed wat.
Gebruikersavatar
Door chery
#3261541
spikkel schreef:Ik woon vlakbij Assen, dus wil wel een keer mee bestellen. Ik heb alleen net besteld.
Ok het heeft ook geen haast, dus als je een keer zin hebt om te bestellen laat maar horen.
Door Jaela
#3265877
Eind deze werk gaat er een bestelling uit bij Dogmeat, wie mee wil bestellen kan dit doorgeven.

Omgeving Emmen en Coevorden.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3270408
Wij gaan zeer binnenkort kvv (Daily Meat en AHV) en gedroogde snacks bestellen.
Als iemand interesse heeft, stuur even een PB! Omgeving Gasselternijveen.
Door Envie
#3282413
Z.O. Friesland e.o. opgelet...zondag 19e ga ik weer een bestelling doen bij Dogmeat. Wie heeft er nog meer belangstelling?
Komt binnen op de 24e.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3285649
Jura&Mahru schreef:Wij gaan zeer binnenkort kvv (Daily Meat en AHV) en gedroogde snacks bestellen.
Als iemand interesse heeft, stuur even een PB! Omgeving Gasselternijveen.
Verschillende soorten Daily Meat zijn nu op voorraad en ook snacks. Prijzen en bestellen kan via PB of Facebook "Djuma Vlees"
Door Tinya
#3314644
Ik wil graag wat ruimte maken in mijn diepvries aangezien mijn kieskeurige eter haar neus ophaalt voor ongemalen vlees :)
Heeft er iemand toevallig interesse in het volgende?
1 eendkarkas á 800 gram - 6 eendennekken - 1 kg kipkarkas - 6 kippennekjes - 2 kg kalkoennekken.
Op te halen in Diever of eventueel Leeuwarden
Door nathaliek18
#3314866
Tinya schreef:Ik wil graag wat ruimte maken in mijn diepvries aangezien mijn kieskeurige eter haar neus ophaalt voor ongemalen vlees :)
Heeft er iemand toevallig interesse in het volgende?
1 eendkarkas á 800 gram - 6 eendennekken - 1 kg kipkarkas - 6 kippennekjes - 2 kg kalkoennekken.
Op te halen in Diever of eventueel Leeuwarden
Met 4 hussen en een boomertje is dat altijd welkom :) Wij wonen in Vledder en zouden het wel eens op kunnen halen?
Door Emmyjnt
#3340237
Goedemorgen!

Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen bij Kiezebrink, wie heeft interesse om mee te bestellen?
Bestelling is dan af te halen in Rolde.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door