Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3313751
Zo onverwachts.... :P :biggrin2: :-*

Ik zou het ook niet kunnen hoor! Ze kruipen gelijk in je hart en zie ze dan nog maar eens te laten gaan. Ik heb diep respect voor de mensen die elke keer weer hun huis en hart open zetten voor een opvanghondje en die dan na een periode kunnen laten gaan.

Heerlijk dat die Diego zijn gouden mandje gevonden heeft bij jullie. De foto's zijn echt lief maar die laatste met Nuria is echt :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3313752
zurca schreef:Zo onverwachts.... :P :biggrin2: :-*

Ik zou het ook niet kunnen hoor! Ze kruipen gelijk in je hart en zie ze dan nog maar eens te laten gaan. Ik heb diep respect voor de mensen die elke keer weer hun huis en hart open zetten voor een opvanghondje en die dan na een periode kunnen laten gaan.

Heerlijk dat die Diego zijn gouden mandje gevonden heeft bij jullie. De foto's zijn echt lief maar die laatste met Nuria is echt :smitten: :smitten: :smitten:
Ja, maar die twee zijn ook echt verliefd op elkaar. Ik krijg de neiging om Diego een vlinderstrikje om te doen en Nuri een sluiertje en een trouwceremonie voor ze te houden! Ik weet het, cheezy en belachelijk, dus dat doen we ook maar niet, maar ze horen echt bij elkaar. Tijdens de wandelingen lopen ze ook hele stukken tegen elkaar aan geplakt, zij aan zij en wang aan wang, zooooooo schattig.
Door zurca
#3313754
Wat ontzettend lief!!
Merk je nu ook aan Nuria dat ze nog veranderd met zo'n maatje naast zich? Diego is een aardig vrij en blij hondje toch? Trekt ze zich nog aan hem op?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3313759
zurca schreef:Wat ontzettend lief!!
Merk je nu ook aan Nuria dat ze nog veranderd met zo'n maatje naast zich? Diego is een aardig vrij en blij hondje toch? Trekt ze zich nog aan hem op?
Ja, zeker! Nuria speelt. Echt. Met blaffen en grommen en rennen en boksen en bijten. Supercool. Alleen daarom al hebben we Diego nodig - therapiehond voor Nuri. Hij is nog jong, dus in de toekomst zal hij nog wel meer angstige honden mogen gaan helpen (de zeer verre toekomst, want voorlopig laten we de roedel maar even zoals hij is).
Door hannabelgje
#3313771
Spikkelneus schreef:
Ja, maar die twee zijn ook echt verliefd op elkaar. Ik krijg de neiging om Diego een vlinderstrikje om te doen en Nuri een sluiertje en een trouwceremonie voor ze te houden! Ik weet het, cheezy en belachelijk, dus dat doen we ook maar niet, maar ze horen echt bij elkaar. Tijdens de wandelingen lopen ze ook hele stukken tegen elkaar aan geplakt, zij aan zij en wang aan wang, zooooooo schattig.
Dat vraagt om meer foto's en eigenlijk ook een filmpje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3313783
Spikkelneus schreef:Yup. Hij blijft :groupwave2:

IMG_7419.JPG

Oh wat fijn!!!! :circle:

Als ik ook die foto's zo steeds zag, hij is zo gelukkig bij jullie. :)

Echt, super!
Het is een heerlijk stel zo bij elkaar. :-*
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3313794
Wat een leuke verrassing en wat zal dat jullie en de honden een superfijn gevoel geven.
Nog heel veel meer geluk samen :-*
Door irmaa
#3313795
Oh.. wat geweldig, het is echt een tophond zo te lezen. Wat fijn voor hem en jullie en voor je honden dat hij kan blijven.
Bij dit soort verhalen brok in de keel he.........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door