Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Elly
#3308843
Het betreft de Oxford II bruin, maat medium. De mand is nog als nieuw. Onze hond ligt liever op een kussentje op de bank. Ik vind het jammer dat de mand ongebruikt bij ons in de kamer staat dus daarom bied ik hem te koop aan. Prijs € 100 afhalen in Lochem.
Ik probeer een foto te plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet.
#3311509
Ik dacht ik plaats de mand te koop aan op Barfplaats en dan is ie binnen een uur verkocht ::) Ik wil de mand toch nog een keer onder de aandacht brengen. Hij is echt als nieuw en geschikt voor een middelgrote hond.
Door fransbulletje
#3311541
Prachtig mand en de bullen liggen er graag in maar heb geen tweede nodig.
Moet wel zeggen dat sinds er een dikke schapenvacht in ligt ze er vaker liggen dan met het kussentje
DSC06036.JPG
DSC06036.JPG (2.93 MiB) 2861 keer bekeken
Laatst gewijzigd door fransbulletje op zo 20 aug 2017, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#3313632
tt-tjes schreef:Mooie mand. Hoe groot istie?
Ik zal effe pluggen voor Elly :biggrin2: : "De afmeting van model medium is 95x66x33cm binnenin is het formaat 75x50 cm". De mand uit de link is dezelfde mand als die Elly verkoopt (ook medium), in de link staan ook nog meer foto's.

Ik vind het een prachtige mand, maar als ik nog een mand erbij koop, riskeer ik een echtscheiding. :D
#3313697
Anne in Zweden schreef:Ik zal effe pluggen voor Elly :biggrin2: : "De afmeting van model medium is 95x66x33cm binnenin is het formaat 75x50 cm". De mand uit de link is dezelfde mand als die Elly verkoopt (ook medium), in de link staan ook nog meer foto's.

Ik vind het een prachtige mand, maar als ik nog een mand erbij koop, riskeer ik een echtscheiding. :D
Voordeel is dan wel dat je niet hoeft te overleggen :biggrin2:

Tnx voor het opzoeken van de maten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door