Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3312400
Hoi allen,

Ik hoop dat dit oproepje hier mag :) Een kennisje van mij heeft gevraagd of ik dit voor haar wilde delen. Het gaat om een paneldiscussie waarbij je een avond op locatie in Utrecht wordt verwacht. Dit is de oproep:

Deelnemers gezocht: Onderzoek gebruikers van rauw vleesvoeding/KVV voor hond en kat!

Heeft u een hond of kat? En voert u uw huisdier soms, wekelijks of zelfs dagelijks rauwe vleesvoeding/KVV die te koop is in de supermarkt of (online) dierenspeciaalzaak? Dan zijn wij op zoek naar u!

Wij zijn namelijk erg benieuwd naar uw ervaringen en waarom u kiest voor rauwe vleesvoeding/KVV voor hond en/of kat. Om daar meer over te weten te komen nodigen wij u graag uit om deel te nemen aan het groepsgesprek over rauwe vleesvoeding/KVV voor honden en katten!

Uw deelname wordt zeer gewaardeerd! Deelnemers belonen wij dan ook graag met een IRIS-cheque t.w.v. € 50,- plus een vergoeding van de reiskosten na afloop van de avond. De geheel verzorgde bijeenkomst is inclusief drankjes en een versnapering.

Deelnemen? Ga dan naar http://www.moventem.nu/diervoeding om u direct in te schrijven!

Het gaat om deze data:
14 september van 19:00 tot 21:00 uur in Utrecht
20 september van 19:00 tot 21:00 uur in Utrecht

Mocht je zelf niet kunnen maar mensen weten; delen is lief!
#3312944
Linda248 schreef:Heel veel info heb ik helaas ook niet, ik weet wel dat ze voornamelijk op zoek zijn naar mensen die (ook) vers vlees in de supermarkt kopen. Misschien dat ze daar willen uitbreiden bv?
Gezien de organisator en de vraagstelling verwacht ik ook dat het marktonderzoek is voor een kvv fabrikant of zoiets.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door