Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3311156
Sorry weer een schoenentopic.
Mijn Lowa's zijn gestorven en nu heb ik weer iedere ochtend natte voeten. Op laarzen kan ik niet goed lopen dus ik zoek nieuwe waterdichte wandelschoenen. Maar ik heb weinig budget. Nieuwe Lowa's zitten er dus niet in.
Iemand tips? Ik heb gekeken naar mountainpeak van Scapino. Iemand ervaring mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3311162
Wat ik zou doen? Tweedehands-bijna-nieuwe wandenschoenen scoren op marktplaats. Echt, soms zijn ze zowat nieuw en tweedehands krijg je er geen zak meer voor (dus hoef jij er niet veel voor te betalen).
Door Anne in Zweden
#3311170
Ik heb Meindls die ik niet meer draag, mijn linkertenen voelen zich er niet prettig in. Ik zal ze straks even op de foto zetten. Maat 39 of 40, weet het niet meer zeker (zo lang heb ik ze al niet meer gedragen). Als iemand ze wil hebben, mogen ze tegen verzendkosten weg.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3311172
Anne in Duitsland schreef:Ik heb Meindls die ik niet meer draag, mijn linkertenen voelen zich er niet prettig in. Ik zal ze straks even op de foto zetten. Maat 39 of 40, weet het niet meer zeker (zo lang heb ik ze al niet meer gedragen). Als iemand ze wil hebben, mogen ze tegen verzendkosten weg.
Als het 5,5 is heb ik wel belangstelling waarschijnlijk!
Door Anne in Zweden
#3311184
Pauline schreef:Als het 5,5 is heb ik wel belangstelling waarschijnlijk!
Helaas, heb net even gekeken, het is maat 41 (UK 7). Ik heb normaal gesproken maat 39/40, maar vanwege mijn speciale binnenzooltjes heb ik een maat groter genomen destijds.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3311186
Anne in Duitsland schreef:Helaas, heb net even gekeken, het is maat 41 (UK 7). Ik heb normaal gesproken maat 39/40, maar vanwege mijn speciale binnenzooltjes heb ik een maat groter genomen destijds.
Oh daar heb ik wel belangstelling voor :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door