Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Zuzanna
#3311126
Hoihoi!

Eindelijk zit mijn vakantie er dan toch aan te komen!
Donderdag vertrekken we voor een week (misschien langer) naar Ruinen (Drenthe). Ziva gaat mee, het is de eerste keer dat ze mee op vakantie gaat (nou ja, ze is 10 maanden oud dus dat het de eerste keer is, is niet zo heel gek).

We gaan kamperen en hebben helaas geen diepvries. Ook op de camping is geen diepvries. Voor langer dan twee, misschien drie dagen kan ik niet meenemen. Maar... het toeval wil dat er vlak bij de camping een verkooppunt van kvv is. Me happy :D :D :D

Nu ga ik voor een paar dagen niet moeilijk doen. Was dit punt er niet geweest, dan was ik op zoek gegaan naar een dierenwinkel en had gekocht wat ze daar hebben. Desnoods zou ik rodi of smuldier hebben gekocht voor die paar dagen. Maar als ik dan toch de keus heb... ::)

Om te voorkomen dat ik hier een paar uur tijd in ga steken, want zo ben ik, hoop ik op wat ervaringen en advies mbt de volgende merken:
Rodi (goed, die zal het wel niet worden)
Energique
Natures menu
Duck
Farmfood Fresh

Zelf heb ik al wel zo mijn vermoedens, maar ik hoor graag wat jullie vinden. Jullie hebben vast nog ideeën die ik niet heb. En bovendien kilo's meer ervaring. En ik leer graag ;)
Door smulpaap
#3311135
Ik heb de merken KVV die in je lijstje staan zelf nog nooit gevoerd
Ik voer BARF

Maar ik wil je wel even een tip geven . Heeft je hondje de merken die je daar kan kopen al eens gegeten ?
Zo nee , dan kan je voordat je op vakantie gaat misschien nog even proberen of je hond het lust

En verder hoef je niet zo moeilijk te doen hoor ;) Het is vakantie . En als je hond verder goed gezond is dan hoef je het in de vakantie echt niet zo nauw te nemen
Gebruikersavatar
Door pluk
#3311138
Qua kwaliteit zal t elkaar allemaal niet ver ontlopen denk ik.

Duck en Rodi heb ik weleens geprobeerd en werd hier prima gegeten.

Ik zou gewoon even kijken welke soorten ze hebben, want ze hebben vast niet alle smaken in het assortiment, en dan kiezen.

Maar al met al gaat het om een korte periode, dus maak je niet druk en geniet van de vakantie.
Door hannabelgje
#3311157
Van bovenstaande merken wordt Energique door mijn monster het beste gegeten. Duck eet ze alleen als het gedroogd is. Als er een supermarkt in de buurt zit dan zou ik gewoon smuldier voeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3311317
Op vakantie voeren wij altijd Smuldier of Rodi bij de meeste supermarkten goed verkrijgbaar en lekker makkelijk :) Kijk er ook niet zo nauw naar of het compleet is doe wel wat afwisseling van smaken als het maar ergens op lijkt. Ze eet vaak ook de restjes van ons mee dus krijgt genoeg binnen :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3312243
Wij nemen BARF bevroren voor 3 dagen mee in de koelbox. Zelfs op de 3e dag moet ik het 's ochtends nog even laten staan om te ontdooien, dus 3 dagen lukt goed denk ik (ik ontdooi een gedeelte en prop het in de bakken van de chinees, die zijn ideaal en kunnen op vakantie bij de PMD)
Door Zuzanna
#3312250
Bedankt voor alle reacties! We zijn inmiddels weer terug, hebben een prima tijd gehad. Ik heb Ziva Natures Menu gegeven. Ziva vond het lekker en had er prima ontlasting op. Helzijn het blokjes (een beetje het idee van blokjes diepvriesspinazie), die ook blokjes blijven als het ontdooit is. Het was daarom snel op, waardoor Ziva geen vol gevoel had na het eten. Voor de rest is het dus prima bevallen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door