Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3310590
IMG_2955.JPG
IMG_2955.JPG (820.34 KiB) 2215 keer bekeken
IMG_2953.JPG
IMG_2953.JPG (735.93 KiB) 2215 keer bekeken
Het regent hier al de hele ochtend, Shadow is het er niet mee eens.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3310592
Hier was het vanmorgen alleen een beetje mistig en fris maar zeker niet nat.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3310616
:groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:

En morgen nog meer zeik voorspeld hier en overmorgen ook. >:( Ik ga emigreren :biggrin2:
Door smulpaap
#3310657
Kaio schreef::groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:

En morgen nog meer zeik voorspeld hier en overmorgen ook. >:( Ik ga emigreren :biggrin2:
je kan nog altijd naar het Gardameer , daar heb je hagel i.p.v regen :biggrin2:
Door Lizzy
#3310746
Ik gooi net de keukendeur naar de tuin open, Fritzi wil naar buiten rennen en reageert alsof ze haar pootjes verbrand in de regen! Ze moet piesen, maar ze vertikt het om naar buiten te gaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3310752
Lizzy schreef:Ik gooi net de keukendeur naar de tuin open, Fritzi wil naar buiten rennen en reageert alsof ze haar pootjes verbrand in de regen! Ze moet piesen, maar ze vertikt het om naar buiten te gaan :biggrin2:
:biggrin2:

Wij gaan waterwerken, wederom in EN uit het water dus ::)
Vorige week zaten een aantal mannen onder de modder vanwege het uit de modder duwen van de wagen met aanhanger, zo'n spijt van dat ik niet gefilmd had ::) :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3310753
Getver de getver. Begin wel wat door mijn droge kleren heen te raken....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3310755
Lizzy schreef:Ik gooi net de keukendeur naar de tuin open, Fritzi wil naar buiten rennen en reageert alsof ze haar pootjes verbrand in de regen! Ze moet piesen, maar ze vertikt het om naar buiten te gaan :biggrin2:
Hier gewoon 3 zeiknatte boppers hoor, grootste lol :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310757
Ons waterhoentje is ook zaiknat. En nou ruikt mijn hele huis naar natte hond. Yuk :-X
Note to self: volgende keer een naakthond kopen ::)
Door smulpaap
#3310759
Butler nat , hond nat . Die vind het absoluut geen straf in de regen . En al helemaal niet als je door de plassen kan scheuren
Door Lizzy
#3310765
Linga en Bisq zijn niet van die zeikerds. Weer of geen weer: als ze moeten piesen of poepen gaan ze gewoon de tuin in (tussendoor, want daarnaast laten we ze natuurlijk gewoon uit). De "kleintjes" gaan wel mee naar buiten. Naar het bos. Maar in de tuin? Of in de straat? Ben je belazerd, dat is vre-se-lijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staat gelijk aan een soort moord ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3310768
Wat een baggerweer..... Het regent heel licht maar gestaag door... Maar het voordeel was wel dat we lekker naar een strandje konden met de honden, daar was nu toch niemand, en Harry dus weer heerlijk kon zwemmen! Lola doet alleen pootje baaien, en maximaal tot d'r buik in het water, maar ook zij had de grootste lol in tijden! Lekker racen over het zand en op haar manier hele dappere pogingen om een stok uit het water te halen net als Harry die gaat alleen 5x zover het water in.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3310770
Nou, Hier Zou Ik De Regen Omschrijven Als Meer Dan Matig.
Wordt denk ik maar bankhangdagje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door