Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3310056
Hoi,
Ik heb diverse hondenspullen te koop. Doe mij even een pb-tje voor meer details en foto's aub.
Het meeste staat op mijn eigen FB-pagina in een album maar ik denk dat ik die link niet mag geven? Er staan namelijk ook andere dingen op ;-)

Het gaat om bijvoorbeeld:
2 treib-bal-ballen voor een mediumhond (deze maat gebruikt bij een sheltie)
1 emmertje 500 gram Primeval Gelatinaat (helemaal dicht, houdbaar tot 2020)
4 paaltjes voor de behendigheid-palenset, gebruikt, iets roestig aan de onderkant maar nog prima bruikbaar
1 trimborstel
1 autotuig
1 speed-a-trea om snel onderweg uit te belonen (nieuw)
1 thundershirt
1 zak eh.. gewonnen brokken (eh.. nee, laat maar ;-)

Er komt nog met regelmaat wat bij.
Op te halen in Kaatsheuvel of tegen verzendkosten of lijntje bij jou te krijgen.

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3310217
Hey,
Ik heb interesse in 1 treibbal en de behendigheidspaaltjes. We komen alleen net uit het zuiden, mogelijk dat ik rond de 27e weer in de buurt ben. Kun je het zolang vasthouden? En wat wil je ervoor hebben?
Door miik
#3310386
Suzanne schreef:Deze lijkt al verkocht; mocht het niet doorgaan meldt ik mij ;-)
Suzanne
Ik was de eerste op facebook en de eerste hier, ben dus dezelfde he - om misverstanden te voorkomen :P ....
Door Suzanne
#3310396
miik schreef:Ik was de eerste op facebook en de eerste hier, ben dus dezelfde he - om misverstanden te voorkomen :P ....
Hoi, ik heb op FB 1 iemand gehad die wilde weten wat het is, maar geen echte belangstellende.
Het is inmiddels verkocht aan een vriendin, sorry.

Suzanne
Door miik
#3310421
Suzanne schreef:Hoi, ik heb op FB 1 iemand gehad die wilde weten wat het is, maar geen echte belangstellende.
Het is inmiddels verkocht aan een vriendin, sorry.

Suzanne
Blijft byzonder, ik had erbij geschreven dat ik hem wilde hebben en daar heb jij zelf antwoord op gegeven... maar goed, pech
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door