Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3304503
Met trek thuiskomen om er dan achter te komen dat meneer gisteren had gezegd naar pizzeria te gaan. Nu dus nog op de fiets om eerst boodschappen te halen en dan nog eten te moeten maken ::)
Door eelke
#3304772
Iemand liep met zn herder aan de halti. Oké. Herder blaft naar Joep, reactie baasje; snok snok snok snok aan de lijn. Da's net niet de bedoeling van een halti he...arme hond.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3304809
Och ja joh, of een hond met halti aan het einde van de kartol!? En trekken maarrrrrr.

Mijn klacht: alles tegelijk. 2 moeilijke dingen die nogal wat voorbereiding vragen en waarvoor ik onvoldoende tijd heb, moeder die erover denkt om aan de andere kant van het land te gaan wonen (ik heb geen auto en mijn moeder is slecht / leeft hoogstens nog een paar jaar).
Rijd ik over een smal fietspad, moet familie recreant met brede tassen en een fietskar TEGEN het verkeer in passeren omdat ze 2 km verder linksaf moeten!? Grr. Te lui om over te steken!
En de rest ben ik voor het gemak maar even vergeten.
Door Eef+Stippels
#3304830
Border Bandit schreef:
Mijn klacht: alles tegelijk. 2 moeilijke dingen die nogal wat voorbereiding vragen en waarvoor ik onvoldoende tijd heb, moeder die erover denkt om aan de andere kant van het land te gaan wonen (ik heb geen auto en mijn moeder is slecht / leeft hoogstens nog een paar jaar).
Rijd ik over een smal fietspad, moet familie recreant met brede tassen en een fietskar TEGEN het verkeer in passeren omdat ze 2 km verder linksaf moeten!? Grr. Te lui om over te steken!
En de rest ben ik voor het gemak maar even vergeten.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Waarom wil je moeder naar de andere kant van het land verhuizen?
Helemaal als ze niet goed te pas is, dan is het toch fijn (en praktisch) om bij familie in de buurt te zijn?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3304899
Eef+doggies schreef::bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Waarom wil je moeder naar de andere kant van het land verhuizen?
Helemaal als ze niet goed te pas is, dan is het toch fijn (en praktisch) om bij familie in de buurt te zijn?
Dank je wel Eef.
Tja, veel uitleg vind ik een beetje moeilijk op een openbaar forum.
Daar woont ook familie. Maar die heeft het inlevingsvermogen van een amoebe, praat veel en doet weinig. Dat is niet wat mijn moeder nodig heeft. Ik kan haar veel meer bieden.
Ik ben zo bang dat alle mooie verwachtingen niet blijken uit te komen. Als ze daar woont kan ik niet veel meer voor haar doen. Anders dan telefonische ondersteuning. :'(
Ik vind het echt verschrikkelijk!
Door jasmijn
#3305075
In mijn hand geboord ::)

Schoot uit dus nu is het stuk tussen duim en wijsvinger een "beetje" stuk ::)
Moet ik maar niet op een schuin stuk proberen te boren, hier ook driemaal is scheepsrecht de eerste 2 keer ging wel goed ::)
Door El_Kato
#3305082
Vorige week een bril opgehaald en daar mocht ik een gratis merkzonnebril bij uitzoeken. Uiteindelijk uit 3 kanshebbers een zonnebril van Ralph Lauren, was de goedkoopste van de 3 (ik dacht 100,-) maar vond hem wel het leukst. De volgende dag er een tijdje mee in de zon gezeten maar wat een waardeloos ding :-\ Hij zakt van mijn neus af en op mijn hoofd zetten kan ik helemaal wel vergeten… ben er zaterdag al mee terug geweest toen heeft ze wat aan de pootjes zitten buigen het was even beter maar vind het nu weer een onding om op te hebben :-\ Twijfel of ik er nog een keer mee terug ga, ruilen zal niet meer kunnen na het verbuigen van de pootjes, of dat ik hem maar in de auto leg en een andere koop…

Aan mijn gewone bril moet ik ook erg wennen. Is een beeldscherm bril met een klein correctie voor het lezen betekend dat ik mijn scherm en leeswerk op bureau goed zie maar alles wat verder weg is is wazig… Krijg er geen hoofdpijn van dus denk dat het echt wennen is.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3305200
Onze achterburen zijn al 4 maanden non stop aan het boren, timmeren, schuren en zagen. 7 dagen per week van s morgens 07 tot s avonds 22.30. Om knettergek van te worden. Hoeveel kan een mens verbouwen in huis? 4 etages, er wonen (officieel) 2 personen uit Rusland. Dat hele huis word gestript, verbouwd, kelder is uitgegraven.. hoe groot moet je huis worden? :-X
Door eelke
#3305220
hannabelgje schreef:Ik word verdrietig van alle sticky's in de bar. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja dat wilde ik net hier schrijven, het is te vol bovenin :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3305236
Met ons 4tje vandaag kickboks les, totaal afgemat en nu al spierpijn! Maar net als manlief in de file gestaan dus veel te laat thuis en frietjes gescoord... voelt heel slecht...
Gebruikersavatar
Door kira
#3305238
Onze Bronwyn is helaas weer op driepoten. Vorige week al behandeling ingezet en helaas geen resultaat. Morgen nader onderzoek en duimen dat het geen operatie wordt en evenmin iets is dat we niet op kunnen lossen. Ze voelt zich zielig en heeft pijn.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3305248
eelke schreef:Ja dat wilde ik net hier schrijven, het is te vol bovenin :-\
:-*
hannabelgje schreef:Ik word verdrietig van alle sticky's in de bar. Afbeelding
:-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3305265
kira schreef:Onze Bronwyn is helaas weer op driepoten. Vorige week al behandeling ingezet en helaas geen resultaat. Morgen nader onderzoek en duimen dat het geen operatie wordt en evenmin iets is dat we niet op kunnen lossen. Ze voelt zich zielig en heeft pijn.
Een dikke knuffel voor de lieve Bronny.Afbeelding
Door jasmijn
#3305340
Ik denk dat ik voorlopig even uit de buurt ga blijven van scherpen dingen :-\

Net een plakje van mijn rechter middelvinger af geschaafd :-X

Mijn rechterhand begint er ernstig gehavend uit te zien ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door