Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3303307
Ik ben door omstandigheden helaas genoodzaakt om binnenkort de vriezer de deur uit te doen.
Daarvoor in plaats komt 1 klein vriezertje met 3 lades waar ik zelf ook gebruik van moet maken.
Normaal bestel ik altijd rollen bij Dogmeat en dit bevalt uitstekend.
Xavi is vreselijk gevoelig voor toevoegingen (daar krijgt hij hele erge uitslag van waar ik al 2 x mee bij de DA heb gezeten) dus ik ben nogal kritisch qua voer.

Anway, grote bestellingen zijn niet meer mogelijk. Qua geld moet ik ook zuiniger. Liefst voer ik gewoon Dogmeat, maar een ander merk enkelvoudige kvv is ook welkom.
Wie kent verkooppunten in Friesland (liefst regio Drachten/Leeuwarden) en heeft ervaring met bepaalde merken die ze daar verkopen?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3303335
Dankjewel, Pluk! :)

Die site ken ik inderdaad, dat is een zeer betrouwbaar adres (eigenaresse is hier geloof ik ook lid).
Ik had al even gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik denk dat ik Daily Meat best zou kunnen proberen.
Dat zijn zo te zien rollen met 3 diersoorten en verder geen toevoegingen. Dat is eigenlijk nog beter anders moet je in bulk weer allemaal soorten kopen.
Dan rouleer ik elke maand gewoon met smaak. Normaal doe ik dan 500 gram kvv en ongeveer 200/300 gram spiervlees.. maar dat gaat nu ivm de ruimte niet meer lukken.
Dan maar gewoon 750 gram per dag, zal wel wat duurder worden uiteindelijk maar het is niet anders. ::)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3303347
Daily meat ken ik ook niet, maar als ik op de site kijk kom ik ook wat enkelvoudige kvv tegen.http://www.dailymeat.nl/pr/info1.php/la ... de=Project
Elders lees ik dat de rollen met meerdere diersoorten vaak rund als spiervlees hebben en dat het bot van de naamgevende diersoort is. Dus kalkoen mix bevat kalkoen bot en rund spier. Ook schijnt er geen nier in te zitten, dus dit zou ik even checken.
Er zit wel boekmaag in maar geen pens. Je zou dit zo nu en dan los kunnen geven of een ander merk kvv erbij zoeken waar wel pens in zit.
Sowieso zou ik je willen aanraden om waar mogelijk meerdere merken te geven.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3303382
Hylos schreef:Dankjewel, Pluk! :)

Die site ken ik inderdaad, dat is een zeer betrouwbaar adres (eigenaresse is hier geloof ik ook lid).
Ik had al even gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik denk dat ik Daily Meat best zou kunnen proberen.
Dat zijn zo te zien rollen met 3 diersoorten en verder geen toevoegingen. Dat is eigenlijk nog beter anders moet je in bulk weer allemaal soorten kopen.
Dan rouleer ik elke maand gewoon met smaak. Normaal doe ik dan 500 gram kvv en ongeveer 200/300 gram spiervlees.. maar dat gaat nu ivm de ruimte niet meer lukken.
Dan maar gewoon 750 gram per dag, zal wel wat duurder worden uiteindelijk maar het is niet anders. ::)
DailyMeat heb ik dit jaar ook een tijdje gegeven aan mijn dames. De kalkoen-mix vonden ze lekker, de lam-mix ook. De completissimo vonden ze iets minder lekker. Van geit had ik de echt enkelvoudige maar daar zat beduidend meer of harder bot in. Want daar kreeg Jura echt te harde drollen van en moest ik dus pens of ander vlees extra bij geven. Maar verder vond ik het een prima merk hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door