Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Urs
#291344
Heeft het zin om de nu histsige Jasper alsnog prodier geslachtsdrift te geven?

Ik wordt gestoord van dat beest. Afgelopen weekend zijn ze in pension geweest en hij vind nu floortje de teckel reuze aantrekkelijk. Hij wil alleen maar fietsen.
Had de dierenarts gebeld voor prodier, hadden ze niet. Jasper moest maar gecastereerd worden, was de enige oplossing. Ja amehoela.
Door gonny
#291362
of Hop....daar had Lizzy succes mee... ;)
Door Lizzy
#291652
Ja hoor, gewoon prodier geven! Duurt wel even voordat het aanslaat. Overigens: het is weer het weer ervoor hoor.... Brutus is ook weer begonnen met zijn sopfestijn..... (de oren van Pinkel - Brutus fietst niet). En hop inderdaad. Geef hem hop capsules!
Door "inge"
#292934
Haha ik lach me suf, onze Music (net 1 jaar) heeft ook de klok horen luiden. Ieder hondje wordt besnuffeld en zijn oortjes staan op standje wip. ;D Nou begint hij te begrijpen waarom hij als jongetje geboren is. Ik wandel zoveel mogelijk in de bossen met hem en niet in het park. Daar loopt echt teveel lekkers voor hem op dit moment.
Door Twanneke
#305065
Hoi Lizzy,

Hoe ben je op hop gekomen? Heb je ergens informatie over de weking van hop bij oversexte honden?
Door Lizzy
#305066
Ik heb de hop gewoon bij de Tuinen gekocht, van Vitotaal (voorheen Vitelle). Ik kreeg de tip op Barfplaats van iemand. In de BAR (dus die bestaat niet meer, dat topic). Op Internet kun je ook wel vinden dat het sexuele overactiviteit verminderd. Zie bijv. deze site: http://home.planet.nl/~hachm004/aroma/hop.htm
Door ikke
#330226
Ook onze Bouvier is oversext.
Ben van plan om morgen Hop te halen van Vitelle.
Hij weegt 47.5 kg. hoeveel capsules kan ik hem geven??
Door Lizzy
#330269
Anna2 schreef: Ook onze Bouvier is oversext.
Ben van plan om morgen Hop te halen van Vitelle.
Hij weegt 47.5 kg. hoeveel capsules kan ik hem geven??
Ik zou beginnen met de helft van de volwassenmensen-dosering.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#330365
Het zit echt in de lucht. Joep heeft inmiddels ook door wat het verschil tussen reutjes en teefjes is. Nu lopen er hier in de buurt ook nog verschillende loopse teefjes, dus wij kunnen de lol echt op. ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door