Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marij1974
#3302631
Hallo

Ik ben nieuw hier en sinds kort begonnen met het vers vlees voeren.

Helaas geen goede start gehad.
Heb voer besteld bij dier en natuur in Roosendaal.
Netjes betaald maar nooit wat ontvangen.

De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik het de week erop zou ontvangen we zijn nu ruim 2 weken verder en heb nog niets gehad.
Mevrouw neemt niet meer op en antw ook niet op berichten.

Il voel me best dom nu.. wat zijn jouw ervaringen?
En wat is nog een beetje een betrouwbare site om te bestellen ?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3302667
Welnee, je bent niet dom.
Als je iets besteld mag je verwachten dat ze ook leveren. Anders is dat oplichting.
Je gaat toch aangifte doen?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3302671
Wat ontzettend vervelend zeg!?

Ik bestel de laatste tijd alleen maar bij Natuur&Dier en heb geen problemen.
Sterker nog, ik krijg mijn geld terug omdat er 'vlees' geleverd werd dat voornamelijk uit vet bestond.
Dat kan gebeuren, zij is ook maar tussenpersoon.

Dat ze op het moment zeer slecht te bereiken is, heeft volgens mij met wat anders te maken. :(

Kan je misschien een mailtje sturen? Misschien dat ze die wel leest?

Voorheen bestelde ik bij Darf. I.v.m. allergieën van mijn hond kan ik daar niet meer bestellen.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3302685
Border Bandit schreef:Wat ontzettend vervelend zeg!?

Ik bestel de laatste tijd alleen maar bij Natuur&Dier en heb geen problemen.
Sterker nog, ik krijg mijn geld terug omdat er 'vlees' geleverd werd dat voornamelijk uit vet bestond.
Dat kan gebeuren, zij is ook maar tussenpersoon.

Dat ze op het moment zeer slecht te bereiken is, heeft volgens mij met wat anders te maken. :(

Kan je misschien een mailtje sturen? Misschien dat ze die wel leest?

Voorheen bestelde ik bij Darf. I.v.m. allergieën van mijn hond kan ik daar niet meer bestellen.
Fijn dat jij een fijne ervaring met haar hebt.

Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste keer dat ik besteld heb bij haar wilde ik graag runderpens, daar werd innoveren gebeld dat het er niet meer was en er was nog iets niet wat ik wilde. In plaats van runderpens werd het geitenpens. Prima.
Bestelling gekregen, stond de 10 kilo runderpens nog op de nota, en de geitenpens bleek schoon en gebleekt, gebeld, en ik moest een mail sturen, mail gestuurd, geen respons, nog een keer gemaild, gebeld geen respons. Vond het erg jammer want tot aan dat moment was ik erg tevreden over haar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door