Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3302475
Gisteren naar concert geweest, live ook net zo goed als op plaat :rock:
Zoiets maar dan live :biggrin2: :


Net iets anders als dat van jou Koek ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3302508
Ow, maar dat is wel zoveel prettiger om als oorwurm te hebben dan die rooie van de kinderzender met hier en daar een bruine noot!
Door eelke
#3302565
Oh ik vond ook het filmpje van Ariane Grande. Met goed-gecaste snik :P helemaal niet mijn muziek (hoewel de clip van Israel Kamakawiblabla hilarisch is) zeker niet hoe zij het zingt, maar gezien de situatie en dat ze het wel kan, vind ik het toch wel wat hebben.



Ik vind het niet grappig om zijn postuur hoor, maar die photoshop momentjes, echt, top! En ik denk steeds dat ik ook een ukulele moet. (maar ik doe eigenlijk al niks met mijn gitaar...)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3302579
eelke schreef:Oh ik vond ook het filmpje van Ariane Grande. Met goed-gecaste snik :P helemaal niet mijn muziek (hoewel de clip van Israel Kamakawiblabla hilarisch is) zeker niet hoe zij het zingt, maar gezien de situatie en dat ze het wel kan, vind ik het toch wel wat hebben.



Ik vind het niet grappig om zijn postuur hoor, maar die photoshop momentjes, echt, top! En ik denk steeds dat ik ook een ukulele moet. (maar ik doe eigenlijk al niks met mijn gitaar...)
Moet ik alweer huilen, echt niet normaal hoor. Ik hou helemaal niet van haar manier van zingen maar jeetje wat emotioneel dit. Vind de uitvoering van Israel Kamakawiwo'ole trouwens prachtig. Jammer dat hij niet meer leeft. En Eelke misschien pak je de ukelele wel veel makkelijker dan de gitaar! Leer je dit liedje ook te spelen zou toch enig zijn!
Door eelke
#3302583
Mieke L. schreef:Moet ik alweer huilen, echt niet normaal hoor. Ik hou helemaal niet van haar manier van zingen maar jeetje wat emotioneel dit. Vind de uitvoering van Israel Kamakawiwo'ole trouwens prachtig. Jammer dat hij niet meer leeft. En Eelke misschien pak je de ukelele wel veel makkelijker dan de gitaar! Leer je dit liedje ook te spelen zou toch enig zijn!
Ja misschien wel. Maar ik mag van mezelf geen ukelele kopen; eerst met mijn andere speelgoed spelen :P

Op de gitaar zou dit volgens mij ook gewoon moeten kunnen. Ik ben alleen nog niet zo ver gekomen dat ik akkoorden kan spelen, ik ben begonnen met noten (dus kan ik the sound of silence wel). Maar volgens mij is akkoorden spelen makkelijker, dus eigenlijk moet ik me daar eens inlezen. Maar daar blijf ik dus hangen.
Door - pien -
#3302637
eelke schreef:Ja misschien wel. Maar ik mag van mezelf geen ukelele kopen; eerst met mijn andere speelgoed spelen :P

Op de gitaar zou dit volgens mij ook gewoon moeten kunnen. Ik ben alleen nog niet zo ver gekomen dat ik akkoorden kan spelen, ik ben begonnen met noten (dus kan ik the sound of silence wel). Maar volgens mij is akkoorden spelen makkelijker, dus eigenlijk moet ik me daar eens inlezen. Maar daar blijf ik dus hangen.
Mijn dochter heeft het geleerd van plaatjes met akkoorden (ik heb haar gevraagd waar die te vinden zijn, wacht nog even op antwoord) en dan spelen via ultimate-guitar.com :)
En dat ging best aardig naar wat er (beneden) van te horen was ;D
Door eelke
#3302648
Ah, ik ben benieuwd :)

Het is ook geen groot probleem verder, de gitaar past mooi in onze inrichting ;) zeker nu hij door gebrek van een stuiter-beer gewoon op de grond kan staan ipv altijd op de eettafel. Af en toe veeg ik het stof er eens en denk ik, ik zou weer eens...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door