Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3299668
:'( black hole sun, is zo mooi!

Zelfmoord werd net op NPO 1 journaal verteld,gevonden in de badkamer!
Door eelke
#3302145
Naar het concert voor Manchester gekeken. Jeetje, die Ariane! Ze deed Over the rainbow, en hoewel eenstemmig-og3ne-achtig, waar ik dus niet van hou, toch wel keigoed hoor. En respect voor haar, dat ze er toch maar staat zo snel al.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3302146
Ik heb niet gekeken wel kleine stukjes op internet gezien. Maar wat emotioneel :'( Die aanslag kwam bij mij ook keihard binnen omdat mijn jongste Elza 2 jaar terug nog naar een concert van haar was geweest met een vriendinnetje (in Ziggo geloof ik) Dus je kunt je de wanhoop voorstellen dan. Zeker respect voor Ariane.
Door eelke
#3302165
Dat is van een reclame toch?


Snap ik Mieke. Ik had dat ook wel bij Bataclan. Wij waren net naar de foo fighters geweest, die goed bevriend zijn met the eagles of death metal. En het publiek wat daar stond (lag, kroop, aan vensterbanken hing) dat zijn het type mensen waar ik mee bevriend ben, etc etc. Oftewel, daar had ik tussen kunnen staan.

En toch ook weer niet, want ik stond er niet. Dus eigenlijk niks mee te maken, maar door een dun lijntje connectie komt het toch harder binnen.
Door Kuikuhnek
#3302174
Ja van de NS reclame, kende het liedje niet. Gezocht en toen kwam ik hier op uit.
Is al een heel oud nummer maar hij heeft het gecovered. En ik vind dit wel een mooie uitvoering.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3302181
eelke schreef:Dat is van een reclame toch?


Snap ik Mieke. Ik had dat ook wel bij Bataclan. Wij waren net naar de foo fighters geweest, die goed bevriend zijn met the eagles of death metal. En het publiek wat daar stond (lag, kroop, aan vensterbanken hing) dat zijn het type mensen waar ik mee bevriend ben, etc etc. Oftewel, daar had ik tussen kunnen staan.

En toch ook weer niet, want ik stond er niet. Dus eigenlijk niks mee te maken, maar door een dun lijntje connectie komt het toch harder binnen.
ja he? precies wat je zegt!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3302182
Kuikuhnek schreef:Ja van de NS reclame, kende het liedje niet. Gezocht en toen kwam ik hier op uit.
Is al een heel oud nummer maar hij heeft het gecovered. En ik vind dit wel een mooie uitvoering.
Ik ken het liedje wel ook in andere uitvoeringen. Ik wist niet dat Charly Luske deze zong inderdaad heel mooi!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3302397
Er zat een bepaald iemand vanmiddag een half uur in het hobbelpaard en zong ook een half uur uit volle borst een liedje; het zit nu nog steeds in mn hoofd:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door