Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door veranadautje
#3298547
Hallo.
Ik heb een vraag wat betreft organen.
Mijn hond krijgt 4 dagen per week 400 gram kvv.
De andere dagen krijgt hij 100 kvv in de ochtend en 300 gram barf in de avond.
De organen laat hij altijd liggen.
Nou vroeg ik mij af of ik deze niet weg kan laten omdat hij toch iedere dag kvv krijgt.

Groet
Gebruikersavatar
Door pluk
#3298548
Je wil zo rond de 20% orgaan in je weekmenu hebben. En daarvan ongeveer de helft pens en de rest lever, hart en nier.

Of je dit red met alleen kvv?
Dat ligt er aan welke kvv je voert, hoeveel orgaan daar in zit en welke organen.
Als je dat weet is het een kwestie van rekenen. En daar kan bijvoorbeeld best uitkomen dat je pens en hart voldoende in je kvv hebt zitten, maar dat lever en nier te weinig is.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3298549
Je wil zo rond de 20% orgaan in je weekmenu hebben. En daarvan ongeveer de helft pens en de rest lever, hart en nier.

Of je dit red met alleen kvv?
Dat ligt er aan welke kvv je voert, hoeveel orgaan daar in zit en welke organen.
Als je dat weet is het een kwestie van rekenen. En daar kan bijvoorbeeld best uitkomen dat je pens en hart voldoende in je kvv hebt zitten, maar dat lever en nier te weinig is.
Door veranadautje
#3298550
Dankjewel.
Dan ga ik eens aan het rekenen
20%per week per orgaan is toch niet zo veel ga de kvv eens uitpluizen
Gebruikersavatar
Door pluk
#3298574
veranadautje schreef:Dankjewel.
Dan ga ik eens aan het rekenen
20%per week per orgaan is toch niet zo veel ga de kvv eens uitpluizen
Graag gedaan.

Zou je de uitkomst eens hier willen plaatsen? Ik ben benieuwd waar je op uitkomt.
En als je dan toch organen in je barfmenu moet houden, dan zijn er nog heel veel trucs om het naar binnen te krijgen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door