Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3297961
Pauline schreef:Om zes uur vanavond wordt er met dormicum gestart. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij daarna niet meer aanspreekbaar zijn. Vanmiddag hebben we nog even kunnen praten, futiliteiten..., alles wat gezegd moet worden is allang gezegd.

Bedankt voor jullie warme aandacht, het doet zo'n pijn...... :'(
Ach, Pauline. :'( Heel veel sterkte gewenst met deze laatste momenten samen met je vader. :'( :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3297985
Pauline schreef:Om zes uur vanavond wordt er met dormicum gestart. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij daarna niet meer aanspreekbaar zijn. Vanmiddag hebben we nog even kunnen praten, futiliteiten..., alles wat gezegd moet worden is allang gezegd.

Bedankt voor jullie warme aandacht, het doet zo'n pijn...... :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Fijn dat jullie vanmiddag toch nog even hebben kunnen praten en wat fijn dat hij zo dichtbij zit waardoor je er veel kan zijn. Uit alle berichten klinkt zoveel liefde! Van jou naar je vader, van je vader naar jou/jullie en ook van je vader naar je moeder :-*
Heel veel sterkte met dit laatste stukje van jullie reis samen :'(
Door El_Kato
#3297997
Kim, gecondoleerd met je oma. Nooit leuk om afscheid te moeten nemen van iemand waar je veel van hield ook al heeft diegene een mooie leeftijd gehaald :'(

Pauline, wat schrijf je waanzinnig mooi en liefdevol over je vader. Het leest als een heel mooi en dierbaar afscheid maar ik voel ook de pijn en het verdriet van een afscheid hoe mooi ook van zo'n dierbaar iemand :'(
#3298009
Oh Pauline, hoe moeilijk! Maar ook mooi hoe het gaat, heel veel sterkte! En klinkt raar misschien, maar ik hoop dat het snel voorbij is.. (Kleine uitleg; mijn vader is er al jaren niet meer, maar dat was zo'n gevecht, zo vreselijk naar, dat is echt vreselijk)

OT; vandaag super drukke dag op t werk, en daarna de 2e kickboksles. Nou dat was niet een tandje meer maar een heel gebit! We zijn kapot gemaakt.... Alles kletsnat van het zweet en compleet buiten adem. Ik denk dat ik morgen echt serieus spierpijn heb....
Heb vreselijk gelachen; de helft ban mijn groep doet morgen mee met bootcamp. Die gilden halverwege al; we moeten morgen ook nog bootcampen! De les van vandaag vonden ze zwaarder dan de bootcamp van vorige week...
Dus ik stort zo mooi in mijn bed!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3298101
Pauline schreef:Om zes uur vanavond wordt er met dormicum gestart. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij daarna niet meer aanspreekbaar zijn. Vanmiddag hebben we nog even kunnen praten, futiliteiten..., alles wat gezegd moet worden is allang gezegd.

Bedankt voor jullie warme aandacht, het doet zo'n pijn...... :'(

:'( :bigarmhug: :-* :-* :-*
#3298177
Pauline schreef:Om zes uur vanavond wordt er met dormicum gestart. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij daarna niet meer aanspreekbaar zijn. Vanmiddag hebben we nog even kunnen praten, futiliteiten..., alles wat gezegd moet worden is allang gezegd.

Bedankt voor jullie warme aandacht, het doet zo'n pijn...... :'(
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door hamada
#3298229
Pauline schreef:Om zes uur vanavond wordt er met dormicum gestart. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij daarna niet meer aanspreekbaar zijn. Vanmiddag hebben we nog even kunnen praten, futiliteiten..., alles wat gezegd moet worden is allang gezegd.

Bedankt voor jullie warme aandacht, het doet zo'n pijn...... :'(
In gedachten ben ik bij jullie. Heel veel sterkte met dit laatste stukje van de reis.
Door Nynke
#3298400
Plien en Eddie, een hele dikke knuffel van ons :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Heel veel sterkte met dit zware verlies wat nu zo dichtbij is :'( :'( :'(
Wat 'fijn' om zo dichtbij hem te zijn in het naderende afscheid. Je paps houdt zoveel van je mams dat hij snel naar haar toe wil, wat een prachtige liefde spreekt daaruit :-* :-* :-*



Verder heb ik niet veel te vertellen. Denk ik. Prinses Mayla woont sinds 2 jaar bij ons en is een geweldige dondersteen. Bijnamenzijn takketeef en stoephoer. En prinses natuurlijk. Yesco is op 2 maanden na ook alweer 2 jaar hier en hij is echt zo vreselijk lief !
We zijn stapelgek op allebei.

Werktechnisch heeft het taxibedrijf waar ik voor rijd de aanbesteding niet gewonnen. Op 15 juni is er nog een kort geding maar ik vrees dat ik over moet naar een andere werkgever en dat vind ik helemaal niet leuk. Alles anders en daar hou ik niet van :( >:( :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door