Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3297332
Wie oh wie is er gebaad bij deze celzouten: "celzoutenpoeder gemaakt volgens de originele receptuur van Dr. Schüssler - combinatie 1 t/m 12 (met beweging naar binnen)".

Afbeelding

Houdbaar tot eind november 2019. Inhoud 300 gram.

Tegen verzendkosten.
Door tt-tjes
#3297546
Ik heb het gelezen, het maakt je zekerder?? Zou het misschien wat voor Bono zijn, dat is een behoorlijke angsthaas en behoorlijk onzeker, of is het alleen voor mensen?
Want anders wil ik het wel proberen.
Gebruikersavatar
Door Margot
#3297711
Lizzy schreef:Nee, het is voor mens en dier. Ik weet niet of je het zonder overleg met een therapeut "gewoon maar wat moet proberen" eigenlijk?
Ik ga even in overleg met de homeopaat van mijn honden,ze krijgen nu al celzouten en of dit een toegevoegde waarde is dat weet ik niet.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3297728
Ik ben bezig met het ontzuren van mijn lichaam, volgens mij is dat hetzelfde als ontgiften. Ik heb gelezen dat celzouten daarbij kunnen helpen, dus als ze nog beschikbaar zijn een tt'je ze niet voor Bono kan gebruiken, houd ik mij aanbevolen.
Door eelke
#3297732
Radja schreef:Ik ben bezig met het ontzuren van mijn lichaam, volgens mij is dat hetzelfde als ontgiften. Ik heb gelezen dat celzouten daarbij kunnen helpen, dus als ze nog beschikbaar zijn een tt'je ze niet voor Bono kan gebruiken, houd ik mij aanbevolen.
Elk celzout doet weer wat anders dus of deze ontgiften...

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Radja
#3297733
eelke schreef:Elk celzout doet weer wat anders dus of deze ontgiften...

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Oke,dank je! Deze zijn opbouwend(kan ik goed gebruiken met de +/- 10km lopen per dag) voor ontgiften zou ik dus ook 13 t/m 27 bij nodig hebben,maar dat doe ik met groente en fruit :-\ en een goede verhouding in voeding(25% verzurende voeding en 75% alkalisch)
Door tt-tjes
#3297892
Lizzy schreef:Nee, het is voor mens en dier. Ik weet niet of je het zonder overleg met een therapeut "gewoon maar wat moet proberen" eigenlijk?
Dan zal ik ook ff informeren voordat ik me er aan waag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door