Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#329657
We zijn net de hondjes wezen uitlaten. Bas stond klaar met Phoebe en hij had zelf een beetje last van brandend maagzuur (hij had zelf gekookt ::) ;D), dus ging ie een Rennie pakken. Laat hij hem vallen en Phoebe doet hap-slik-weg. Kan dit kwaad voor een hond?? Mannen ook altijd >:(
Door Truus
#329668
Ik zou me niet zo druk maken, zolang er maar geen hele verpakking wordt ingeslikt. 1 tabletje kan volgens mij geen kwaad.
Die mannen ook >:( ;D
Door Ine
#329680
Ook ik denk niet, dat het kwaad kan hoor. ;)

Mannen ??? Grrrrrrrrrr ;D
Door Elise
#329688
Bedankt, dan ga ik maar lekker slapen ;) Mocht ze er last van krijgen dan weten jullie wel wie in zijn pyama op het grasveld staat ;D ;D ;D
Door Truus
#329694
Elise schreef: Bedankt, dan ga ik maar lekker slapen ;) Mocht ze er last van krijgen dan weten jullie wel wie in zijn pyama op het grasveld staat ;D ;D ;D
Rennies is om het maagzuur te neutraliseren.
Ik denk niet dat je er vaavond uit hoef hoor en anders....sterkte ;)
Door Doedels
#329732
Truus schreef: Rennies is om het maagzuur te neutraliseren.
Ik zou rennies niet met botten combineren, maar dat was je vast niet van plan ;) Gelukkig werken rennies ook niet zo best en vrij kort, dus over een uur weet Phoebe niet meer dat ze een lekker zuurtje heeft gehad :D
Door Elise
#329795
Ze heeft er idd geen last van gehad, zelfs lekker lang uitgeslapen ;D Dat weten we dus ook weer, van 1 rennie heeft ze geen last...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door