Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#328795
Sjonnie voelt zich al helemaal thuis bij ons, loopt als een kleine koning door het huis te paraderen, gaat voor de honden echt niet opzij. Hij meld zich al ie honger heeft, dan gaat ie op het aanrecht zitten miauwen.
Hij rent en speelt en vliegt door de kamer. Hij speelt met de honden en slaapt zelfs bij hun in de mand! Doet zijn behoefte al vanaf de eerste dag netjes in de bak. En kan heel hard spinnen. :-*

Maar nu, hij denkt dat ie soms ook met mijn handen mag spelen, dus dat is bijten en krabben. Dat vind ik dus niet zo leuk. Foei snapt meneer niet
Ook in de horlamellen kun je leuk klimmen, foei snapt meneer niet.
Tja, ik weet het, het is geen hond, maar het is wel onze allereerste kat, dus ik nog zoveel kattenverstand?
Iedereen roept, je moet de plantenspuit pakken, klopt dat?
:-[ :-\

hahaha maar het is wel een scheetje hoor, die Sjonnie :-*
Door Robian
#328807
;D ;D ;D
Ik heb hier ook een catzilla van 14 weken rondlopen. Niets is veilig voor dit heerschap.

Wat ik altijd doe is:

Naam zeggen, foei of uh, onmiddellijk spuiten met de planten spuit.
Na een tijdje is de naam en foei of uh genoeg.
(maar dat kan een best tijdje duren hoor)

Ik zeg altijd de naam erbij omdat ik nog een kattebeest rond heb lopen van 10 maanden.
(en die moet ik ook zo nu en dan nog corrigeren)

Dit werkt alleen als hij het niet fijn vind om nat te worden. Je hebt van die portretten die het zaaaalig vinden ::)

Bij mijn vroegere katten hoefde ik op een gegeven moment alleen maar "dreigend" de naam te zeggen en dan stoven ze al weg.

Leuk he, die jonge prutsjes.

Groetjes,
Sylvia
Gebruikersavatar
Door sylvia
#328860
Katten zijn inderdaad geen honden, maar er is ze zeker van alles te leren en aan het verstand te peuteren, de plantenspuit is een goeie behalve als je een kat hebt die dat weer leuk vindt.
Door Nelly
#328892
O heerlijk, dat ga ik straks natuurlijk ook allemaal weer krijgen met Simply Red. ;D Nageltjes scherpen aan de bank, planten omgooien in de vensterbank, die 2 ouwe katers pesten, de honden vervelen, op de tafel springen als we zitten te eten... ik kan nie wachten! ;D
Door jeanne
#329426
meneer paradeerd ook al doodleuk de trimsalon binnen als ik bezig ben. Hij kan door het hekje heen, hahaha.
Loopt ie gewoon tussen Bes en Sil door, die liggen meestal voor het hekje te meuren. Maar toen ik de grote fohn aanzette, was meneer ineens heeeeeeeeel snel pleite ;D
Door jeanne
#329645
ff iets anders,
sjonnie heeft de bijnaam Polletje Piekhaar.
Hij heeft werkelijk overal van die lange piekharen zitten!
Ik dacht eerst, dat dit nog nestharen waren :-[ maar het lijkt wel of het er steeds meer worden. Het is werkelijk geen gezicht, lijkt wel of ie onder stroom heeft gestaan, hahaha.
Wat gaat dit worden? een langharig gevalletje :o
Ik zal eens kijken of ik er een keer een leuke foto van kan maken ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door