Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3293208
He Laura, wat leuk wellkom terug!
Ach Ziggy, wat was dat een schatje :biggrin2:
Jammer dat ze er niet meer is, maar helaas hebben honden niet het eeuwige leven.
Wij zijn inmiddels huisdierloos, de poezen, Borke en Sofi zijn er helaas niet meer.
Nu laten wij elkaar uit :biggrin2:

Heb je nog van die lange dreads?
Door Laura2004
#3293272
Borke schreef:He Laura, wat leuk wellkom terug!
Ach Ziggy, wat was dat een schatje :biggrin2:
Jammer dat ze er niet meer is, maar helaas hebben honden niet het eeuwige leven.
Wij zijn inmiddels huisdierloos, de poezen, Borke en Sofi zijn er helaas niet meer.
Nu laten wij elkaar uit :biggrin2:

Heb je nog van die lange dreads?
Ah jeetje, Sofi is er ook niet meer :( Blijven jullie huisdierloos? Ik denk dat ik na deze vijf honden ook een tijdje huisdierloos blijf :P

En nee, ik heb geen dreadds meer, ze waren zo zwaar dat ik last van mijn hoofdhuid had, maar ik ga nog steeds niet naar de kapper :biggrin2:

En Esther, soms zou ik wel terug willen naar Nederland, qua werk en qua zekerheid en ik word moedeloos van al het dierenleed. Vorige week zijn er 14 pups bij ons over het hek vd opvang gedumpt van nog geen zes weken in drie dagen tijd. En heb ik twee straathondjes moeten laten inslapen die ik van werk naar huis had gevonden. Dit breekt me wel op :'(
Door Eef+Stippels
#3293325
Hoe ben je eigenlijk in Spanje terechtgekomen?

Ik kan me voorstellen dat al dat dierenleed hard binnenkomt.
Ik lees af en toe het blog van Animal in Need, waar Bella vandaan komt. Het is niet niks.
Door Laura2004
#3293328
Eef+doggies schreef:Hoe ben je eigenlijk in Spanje terechtgekomen?

Ik kan me voorstellen dat al dat dierenleed hard binnenkomt.
Ik lees af en toe het blog van Animal in Need, waar Bella vandaan komt. Het is niet niks.
Mijn ouders zijn Spaans en ik dus ook een beetje :D en mijn vriend is ook Spaans. Aan de ene kant is het hier heel erg fijn wonen, maar als je gevoelig bent is het lastig.
Door Borke
#3293399
Laura2004 schreef:Ah jeetje, Sofi is er ook niet meer :( Blijven jullie huisdierloos? Ik denk dat ik na deze vijf honden ook een tijdje huisdierloos blijf :P

En nee, ik heb geen dreadds meer, ze waren zo zwaar dat ik last van mijn hoofdhuid had, maar ik ga nog steeds niet naar de kapper :biggrin2:

En Esther, soms zou ik wel terug willen naar Nederland, qua werk en qua zekerheid en ik word moedeloos van al het dierenleed. Vorige week zijn er 14 pups bij ons over het hek vd opvang gedumpt van nog geen zes weken in drie dagen tijd. En heb ik twee straathondjes moeten laten inslapen die ik van werk naar huis had gevonden. Dit breekt me wel op :'(
Op dit moment zijn wij 5 maanden huisdierloos en het geeft wel een gevoel van vrijheid. Al die zorgen en al die problemen even niet meer... en aan de andere kant missen we et ook wel weer, die gezelligheid en liefde...
Voorlopig houden we het even zo.

Dat dierenleed in Spanje lijkt me wel zwaar. En toch... die kleine beetjes die jij daar kan en wil doen, maken wel het verschil voor die dieren. Is het leven in Spanje niet vrijer en meer ontspannen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3293459
Hey wat leuk!
Poosje geleden dacht ik nog aan je!
Wat een leuke verzameling honden heb je, honden kan je nooit genoeg hebben he!
Ik heb inmiddels enkel vinnie en gentle nog
Door Laura2004
#3293533
me and my boys schreef:Hey wat leuk!
Poosje geleden dacht ik nog aan je!
Wat een leuke verzameling honden heb je, honden kan je nooit genoeg hebben he!
Ik heb inmiddels enkel vinnie en gentle nog
Ah jeetje, veel bp hondjes zijn er niet meer :(

Ik vind vijf honden meer dan genoeg ;D wij zeggen altijd dat we er vier te veel hebben ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door