Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3278951
Vijf jaar geleden naaide Oscar er tussenuit in het losloopgebied. Ik er (volkomen pedagogisch verantwoord ::) ) woest achteraan om hem in zijn kladden te grijpen en mee terug te nemen. Om hem bij een onbekende hond aan te treffen waar hij het meest fantastisch ooit mee gespeeld heeft. In plaats van boos worden heb ik dus maar foto's gemaakt :biggrin2: .
Ik heb hem daarna nooit meer zo zien spelen, dus ik ben erg blij dat ik zijn prachtige judo kunsten op beeld heb!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een als jonge-stoere-afgod in de sneeuw

Afbeelding
Door Eef+Stippels
#3279026
2008, Xindy toen ze net bij ons was, ik denk zo'n 9 weken oud :-* :smitten:
Afbeelding

2015, Yindra en Bella, toen Bella net bij ons was (ca 5 mnd). Bella had Yindra meteen als surogaatmoeder aangenomen, Yindra vervulde die rol graag :-* :smitten:
Bella had haar graag nog wat langer bij zich gehad, en wij ook :'(
Afbeelding

2003, Toen Wandor ik denk een maand of 6-12 was, hij was zo'n blijhoofd op die leeftijd :smitten: :smitten:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3293253
Oscar heeft altijd al zeer bescheiden kuilen gegraven, zelfs toen de tuin nog een zandbak was en het best mocht ;D

Afbeelding
Door Siberienne
#3293258
spot is onschuldig.JPG
spot is onschuldig.JPG (272.56 KiB) 1757 keer bekeken
Zoiets? "TBT" naar toen wij nog geen verharde achtertuin hadden ;) Die ochtend toen ik vertrok was dit nog een border vol planten...
Door Laura2004
#3293273
Siberienne schreef:Afbeelding

Jut en jul voor het eerst mee naar de sneeuw en voor de ski's. Zo'n lol gehad. Is alweer 5 jaar geleden!
Wat een mooie puppies :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door