Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3293211
Anne in Duitsland schreef:Straks een kimmetje van de jarige buurvrouw van maandag, met eigen witlof uit de oven.
Ik moest even 2x lezen.
En, hoe smaakt de jarige buurvrouw? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3293229
Ik mocht bij de Buuf aanschuiven voor een gezonde maaltijd van kip, patat en appelmoes.

Oh, en iets groens. :cool:

En koffie en chocolade.

En een knuffel van B en P.

Mijn dag is oké. :)
#3293241
Kim_S schreef:Ik moest even 2x lezen.
En, hoe smaakt de jarige buurvrouw? :biggrin2:
En het was niet eens in menukaart-Frans. ("Une petite kimme de la voisine avec des chicorées oume-maides") :biggrin2:

*taalmierenneukermodus aan* Een kimmetje van de buurvrouw is niet hetzelfde als een 'kimmetje buurvrouw'. Laatstgenoemde zou ik nooit eten. Te veel vlees. :biggrin2: *taalmierenneukermodus uit*
#3293259
-Saskia- schreef:Ik mocht bij de Buuf aanschuiven voor een gezonde maaltijd van kip, patat en appelmoes.

Oh, en iets groens. :cool:

En koffie en chocolade.

En een knuffel van B en P.

Mijn dag is oké. :)
Bio kip dus gezond :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3293491
- pien - schreef:Gister komkommer-makreelsla en worteltjes met veul peterselie en een klont boter.
Vanavond andijviesjtamppot :biggrin2: met in bier gesudderde hang varkenswangen.
Hier was het vandaag ook andijviestamppot :D
Door Siberienne
#3293512
Warm gerookte zalm met peper, puree van zoete en gewone aardappel en gemengde gegrilde groente (wortel, courgette, tomaatjes, lente-uitje en paprika)

Gisteren rijst met currysaus, vegaballetjes en bloemkool

#weerzininkoken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door