Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sofie
#327732
Hey!

Geeft er iemand wel eens Rodi? Maar dan niet de diepvriesvoeding, maar het vlees dat in de frigo bewaard dient te worden?
Vooral handig als je op reis gaat zeker?

Wie gebruikt dit? Is het ook een compleet menu? Is het goed qua kwaliteit?

Sofie.
Door Peet
#327743
Bedoel je die worsten? :-X

De enige goede Rodi die ik ken is idd voor de dieprvries. Die worsten zijn - dacht ik - pure rommel...... :-\
Door Sofie
#327837
[quote="Lupa"]
troep!!!
[/quote]

Serieus.....oei ik dacht altijd dat die goed waren.....

Waarom zijn die dan zo slecht?
Ik bedoel idd die worsten.

Sofie.
Door Doedels
#327841
[quote="Sofie"]
Serieus.....oei ik dacht altijd dat die goed waren.....

Waarom zijn die dan zo slecht?
Ik bedoel idd die worsten.

Sofie.
[/quote]
Het is net zoiets als brokken, maar dan sappig i.p.v. droog. Dus gekookt en met allerlei toevoegingen. Het heeft niets met rauw vlees te maken. Alleen het diepvries voer van Rodi is kvv.
Door Sofie
#329317
[quote="Doedels"]
Het is net zoiets als brokken, maar dan sappig i.p.v. droog. Dus gekookt en met allerlei toevoegingen. Het heeft niets met rauw vlees te maken. Alleen het diepvries voer van Rodi is kvv.
[/quote]

Ok dan weet ik voldoende!

Sofie.
Door pollekind
#330358
Volgens mij zijn die worsten het zelfde als wat er in blikvoer zit,alleen dan in worstvorm.
Door Mevroi Kruim
#330427
[quote="pollekind"]
Volgens mij zijn die worsten het zelfde als wat er in blikvoer zit,alleen dan in worstvorm.
[/quote]

Nou, niet helemaal. De worst bevat 85% vlees en vleesafval en iets van 10% graan; de meeste blikken, althans die ik ken, barsten van de granen. Dus toch wel verschillend.
Door SabenJin
#339801
ik gebruik het alleen wel eens als beloning en ze doet er echt alles voor en ik kan haar alles leren met dat als beloning ze vindt het heerlijk, maar echt vaak krijgt ze het niet.
Door danou2004
#341718
ik heb mijn hond afgelopen week ook rodi moeten geven (schijven uit de vriezer) maar heb niet echt het idee dat het geweldig spul is ziet er droog en bedorven uit als het ontdooit is ben blij dat ik weer thuis ben bij mn vriezer vol cb!dat blijft toch echt het beste!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door