Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3121484
Bij mijn honden (en mij) zijn de biabedden favoriet, naast de bank.
Bij de honden omdat het lekker ligt, bij mij vanwege het gemakkelijk schoonmaken en het redelijk strakke uiterlijk.
Afbeelding
De grootste is net nieuw, deze vervangt een die even groot was als er achter ligt. Die was al bijna 15 jaar oud en de schuimkern ging brokkelen.
Laatst gewijzigd door EllyS op za 06 jun 2015, 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
#3292464
Dag allen,

Die vraag had ik ook. Wat voor een bed heb je nodig als je hond oud wordt en gewrichtsproblemen krijgt?
Ik heb me daarin wat verdiept en informatie op een rijtje gezet.
Een paar jaar geleden heb ik een paar artikelen geschreven op de site infonu (online bibliotheek).
Over het algemeen niet al te beste maar dat terzijde.
Omdat dit onderwerp (hondenbed) mij aan het hart ging heb ik maar weer eens een artikel geschreven.
De vraag aan jullie is of het een goed stuk is. Staan er onwaarheden in of hebben jullie aanvullingen dan hoor ik dat graag.
Het linkadres staat onderaan het bericht.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Burgertje

http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... lemen.html
#3292482
Lizzy schreef:Ja, mijn honden zijn sinds kort helemaal wezenloos van hun Scruffs hondenkussen. Er zitten traagschuimvlokken in. De bank is uit, de kussens zijn in :biggrin2:

Ziet er zo uit (niet mijn Dalmaat hoor):

Afbeelding
Ik heb deze net besteld voor Teun, zijn botjes steken aan alle kanten uit omdat hij zoveel spiermassa kwijt is. het kussen komt gewoon op de bank en 's avonds in zijn ledikantje.
#3292925
Wij hebben kussens laten maken bij: https://www.schuimrubberbetaalbaar.nl/ en zijn daar heel erg tevreden over. Zij kunnen de kussens helemaal aanpassen aan o.a. het gewicht van de hond.
Onze kussens heb ik op hun advies laten bekleden met bi-elastisch materiaal, omdat je alleen dán optimaal profijt hebt van de traagschuim toplaag. Het is motorzadel-kunstleer. Heel erg sterk, mooi, en goed schoon te houden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door