Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3289908
janninneee schreef:Afbeelding

Dit zie ik als ik liz pagina open


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat zie ik ook. Maar op de pagina van Dips staan heel veel foto's, die missen hier dan. Juist bij de stammoeder zou je veel foto's verwachten.

Over de pagina's zonder teksten: als ik op mijn telefoon naar het menu ga en klik op 'over ons' dan kom ik op een lege pagina. Het submenu opent alleen bij t driehoekje en als ik dan klik op 'werkwijze' dan krijg ik wel tekst.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3289910
pluk schreef: Dat zie ik ook. Maar op de pagina van Dips staan heel veel foto's, die missen hier dan. Juist bij de stammoeder zou je veel foto's verwachten.

Over de pagina's zonder teksten: als ik op mijn telefoon naar het menu ga en klik op 'over ons' dan kom ik op een lege pagina. Het submenu opent alleen bij t driehoekje en als ik dan klik op 'werkwijze' dan krijg ik wel tekst.
Stammoeder heeft een aparte pagina met foto's Hahaha
Die staan ook onder de subkopjes

Je moet inderdaad klikken op het 3 hoekje om naar de subkopjes te gaan, ik denk dat ik op die lege pagina's ook nog maar even koppelingen maken,


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3289911
Ik zag inderdaad geen subkopjes. Oh daarvoor moet je specifiek op het pijltje drukken :biggrin2:
Als ik op (alleen) de tekst 'wie zijn wij' of 'de dalmatische hond' klik, krijg ik een leeg scherm. Verder zie ik 7 pagina's aan foto's onder Dipsy, onder Liz 1 foto.

Nu ik eenmaal heb ontdekt hoe het werkt, vind ik veel meer info :biggrin2:

Misschien de tekst van nestplanning (najaar 2017) ook onder puppy nieuws zetten?

Heel leuk, deze voorbereidingen :D
Door Eef+Stippels
#3289912
janninneee schreef:Stammoeder heeft een aparte pagina met foto's Hahaha
Die staan ook onder de subkopjes

Je moet inderdaad klikken op het 3 hoekje om naar de subkopjes te gaan, ik denk dat ik op die lege pagina's ook nog maar even koppelingen maken,


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die aparte pagina van Liz met foto's zie ik niet.

Koppelingen op die lege pagina's lijkt me een goed idee! :)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3289929
Eef+doggies schreef:
Kan niemand zeggen dat er te weinig foto's op staan :biggrin2:
Ze zeuren eerder dat het er teveel zijn haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Aprilsnow
#3289985
Eef+doggies schreef:Dat bestaat niet :biggrin2:
Nou.... persoonlijk blader ik liever door 30 'goede' foto's dan 100 matige waar maar zo'n 30 'goede' bij zitten. Wazige foto's of foto's waar de hond niet zo heel goed tot zijn recht komt zou ik er niet op plaatsen. Dit in tegenstelling tot FB als dat niet je professionele site is.

Verder zou ik bij 'onze honden' naast de kennelnaam Namara's Addict to life ook ergens Liz noemen. Dat is herkenbaarder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door