Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3288403
Fioon schreef:Yeah huis verkocht! Eind april verhuizen, na 7 maanden verbouwen :cool:

Gefeliciteerd!!




Ons huis is ook definitief verkocht :D
Voorbehouden zijn voorbij, volgende week overdracht :biggrin2:

Wat een stress gaf dat, die dubbele lasten... En je weet niet hoe lang het duurt. Een paar huizen verderop stond iemand al 6 jaar in de verkoop :o
Gebruikersavatar
Door doranto
#3288416
Gefeliciteerd Fioon!
Eef+doggies: Ons huis is ook definitief verkocht :D
Voorbehouden zijn voorbij, volgende week overdracht :biggrin2:

Wat een stress gaf dat, die dubbele lasten... En je weet niet hoe lang het duurt. Een paar huizen verderop stond iemand al 6 jaar in de verkoop :o
Ja, dat zal een heeeele grote opluchting zijn! Jij ook proficiat :) .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3288509
Potverdorie Kim, dat is toch een mooie hut. Hopelijk ben je er nu een keer vlot vanaf. Denk wel dat jouw koper zich eerder in NL zal bevinden en dat aanbieden in NL een pre is.

Het staat nu leeg zeker? Anders zou ik toch nieuwere foto's maken en dan helemaal ala 2017 zonder kattenpalen e.d.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3288511
Nou inderdaad, prachtig huis, zou er zo willen wonen. Hoop echt zo voor je dat jullie hem op korte termijn verkocht krijgen!

Alle mensen met goed nieuws, gefeliciteerd!
Door Siberienne
#3288513
Kim_S schreef:Hier al bijna 9 jaar...
Ik weet niet eens meer hoe het is om "maar" 1 huis te hebben :-\

Hier staat ie!
https://www.immobilienscout24.de/expose/92922273
Gaaf huis.
Heb je wel eens een advertentie geplaatst op de universiteit cq bij het Radboud UMC? Daar komen nogal eens mensen werken die snel een huis in de regio willen hebben. Idem voor CWZ en Health valley Boxmeer.

Ik weet niet precies wat de mogelijkheden zijn omdat ik er al lang niet meer werk, maar je kan allicht bellen met personeelsinformatiepunt oid?

Succes!
Door heicke
#3288515
Kim_S schreef:Hier al bijna 9 jaar...
Ik weet niet eens meer hoe het is om "maar" 1 huis te hebben :-\
Ik voel met je mee :-\ Na 8 jaar 2 huizen te hebben gehad in een tijd waarin mijn (inmiddels ex)partner ook zijn baan verloor en geen nieuwe meer vond met alle financiële gevolgen van dien, de knoop doorgehakt en het 'nieuwe' huis maar weer te koop gezet. Deze zwaar onder de prijs verkocht (100.000 ipv de 190.000 hypotheek), gelukkig de restschuld af kunnen kopen (goed onderhandeld met de bank die ook zagen dat er geen stuiver te halen viel en bij schuldsanering er ook nog een andere hypotheekboer op de stoep zou staan waardoor er onder de streep minder over zou blijven dan de symbolische afkoopsom) en toen weer terug naar het oude huis... Ik ben door een diep dal gegaan maar nu weer alles op de rit. Ik heb wel grote heimwee naar het andere huis en ik woon echt niet met plezier weer in het oude huis wat veel te klein is, maar het is niet anders helaas.
Ik hoop dat jullie het huis goed kunnen verkopen, het mag wel eens een keer hé en het is een mooi huis!
Door Eef+Stippels
#3288516
heicke schreef:Ik voel met je mee :-\ Na 8 jaar 2 huizen te hebben gehad in een tijd waarin mijn (inmiddels ex)partner ook zijn baan verloor en geen nieuwe meer vond met alle financiële gevolgen van dien, de knoop doorgehakt en het 'nieuwe' huis maar weer te koop gezet. Deze zwaar onder de prijs verkocht (100.000 ipv de 190.000 hypotheek), gelukkig de restschuld af kunnen kopen (goed onderhandeld met de bank die ook zagen dat er geen stuiver te halen viel en bij schuldsanering er ook nog een andere hypotheekboer op de stoep zou staan waardoor er onder de streep minder over zou blijven dan de symbolische afkoopsom) en toen weer terug naar het oude huis... Ik ben door een diep dal gegaan maar nu weer alles op de rit. Ik heb wel grote heimwee naar het andere huis en ik woon echt niet met plezier weer in het oude huis wat veel te klein is, maar het is niet anders helaas.
Ik hoop dat jullie het huis goed kunnen verkopen, het mag wel eens een keer hé en het is een mooi huis!

Pfff dat is ook niet niks :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3288521
Angelique schreef:Potverdorie Kim, dat is toch een mooie hut. Hopelijk ben je er nu een keer vlot vanaf. Denk wel dat jouw koper zich eerder in NL zal bevinden en dat aanbieden in NL een pre is.

Het staat nu leeg zeker? Anders zou ik toch nieuwere foto's maken en dan helemaal ala 2017 zonder kattenpalen e.d.
Het staat nu leeg inderdaad. En de tuin is ook niet meer wat ie geweest is :-\

Maar dit jaar gaan we zorgen dat het er weer tiptop uitziet. Dat moet gewoon.
Het vreet zo veel energie om daar te zijn... Hoewel we er echt heerlijk gewoond hebben, voelt het toch vreselijk om steeds weer terug te moeten om het netjes te houden. Want voor wie doe je het eigenlijk?
En we hebben nu natuurlijk ook de boerderij hier die heel veel onderhoud nodig heeft. Dus te weinig tijd ook voor een huis waar niemand woont...

Als iemand hier iemand weet, stuur ze dan aub door! Eventueel is het ook te huur, maar niet meer voor zomaar iedereen. We hebben helaas veel geleerd van de vorige huurders :-X

Funda / NL markt ga ik in duiken. Heb helaas ook niet zo veel tijd momenteel, dus zal wel weer even duren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door