Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door harley
#3288008
Waar kan ik hier bij floris 24 bestellen of info vragen op dit verschrikkelijk ongemakkelijk en onoverzichtelijke forum??? :-\
Door eelke
#3288009
Oef, dat klinkt niet zo vriendelijk...

Maar goed, je kunt gewoon een bericht typen in een van zijn topics, of hem een persoonlijk bericht sturen door op zijn naam te klikken en dan op 'verstuur een privebericht'.
Door sentinel1984
#3288010
Hij regeert snel op en PM en je kunt de bestelling zelf in zijn toppics zetten.
Je krijgt dan vanzelf (1 of 2 weken voor bezorging) een berichtje met de kosten.
Gebruikersavatar
Door harley
#3288025
Ja sorry, maar zat me beetje op te stoken. Vindt het forum hier zo gebruiksonvriendelijk,dat is de reden dat ik hier niet vaak kom. Ondanks de vele kennis hier. Maar goed ik ga op zoek naar floris. Ik hoop,dat hij meeleest en me voor is met een pb haha
Door eelke
#3288027
Och, we zijn niet te beroerd je een eind op weg te helpen hoor, maar met een beetje vriendelijkheid is dat een stuk gezelliger ;-)

Wat vind je precies ongebruiksvriendelijk dan? En is dat dan in vergelijking met andere forums?
Door Too
#3288028
Maar je kent Floris wel..?
Onder het tabje ' vraag en aanbod BARF ingrediënten en Verzamelplaats' gekeken ?
Gebruikersavatar
Door harley
#3288034
eelke schreef:Och, we zijn niet te beroerd je een eind op weg te helpen hoor, maar met een beetje vriendelijkheid is dat een stuk gezelliger ;-)

Wat vind je precies ongebruiksvriendelijk dan? En is dat dan in vergelijking met andere forums?
Normaal ben ik heel vriendelijk hoor, nogmaals sorry ;D .

Ik vindt het forum zo onoverzichtelijk, alles is wel mooi ingedeeld naar onderwerp enzo. Maar al die tekentjes icoontjes, versleutelingen e.d. En meer van dat technisch....is aan mij niet besteed. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door harley
#3288035
eelke schreef:Och, we zijn niet te beroerd je een eind op weg te helpen hoor, maar met een beetje vriendelijkheid is dat een stuk gezelliger ;-)

Wat vind je precies ongebruiksvriendelijk dan? En is dat dan in vergelijking met andere forums?
Het lukt me ook al niet om een foto te plaatsen, jaren geleden al eens geprobeerd haha
Door eelke
#3288036
Ah zo. Nou, meer doen dan, zou ik zeggen, krijg je er vanzelf handigheid in :) en bij vragen, gewoon stellen!

En foto plaatsen is nu al makkelijker. Als je een nieuw bericht gaat plaatsen, kijk je onder het vlak waarin je typt. Er linksonder zie je opties en bijlagen. Je klikt op bijlagen, dan op bestanden toevoegen, en dan kun je een foto die op je computer staat kiezen. Als je op die foto geklikt hebt, moet je even een paar seconden wachten, tot er staat, plaats inline, en dan komt er een regel in het tekstvak bij, klik je op verstuur, en voila, je foto!
Gebruikersavatar
Door harley
#3288039
image.jpeg
image.jpeg (259.01 KiB) 3153 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (259.01 KiB) 3153 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door harley
#3288042
Moderator verwijder dit topic maar hoor, ik weet nu wat ik moet weten. Bedankt daarvoor. En met mijn gebrol met die fotoos ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3288045
Het is je nu ook duidelijk dat je voor bestellingen in de vraag en aanbod moet zijn?
Ik geloof niet dat Floris hier leest... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door