Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3287547
En natuurlijk fotooooos!
Stamboomnamen nog even onder voorbehoud van goedkeuring.

Het eerstgeboren ventje

Afbeelding

Afbeelding

Yara beviel zonder moeite van hem. In een paar persjes was hij er uit. De volgende was een ander verhaal. Dat was een zgn. 'sterrenkijker'. In plaats van dat het pupje braaf op zijn buik klaar ligt lag deze op zijn rug. Pupje werkt dan moet mee en de kopvorm zorgt er voor dat het erg lastig bevallen is van zo'n pup. Na een aantal uren hebben we dus besloten tot keizersnede. Helaas, Yara kan het dus ontzettend goed zelf. Is dit het probleem.. Ik was zo blij en opgelucht dat ze het eerste pupje er zelf uit had gekregen zonder moeite. Het was best ff hard om toch naar de DA te moeten en mijn meisje daar te zien liggen. Bij de dierenarts zijn er dmv een keizersnede nog 3 pups 'geboren.

Dit is hem dan, de dwarsligger! Een mooi gestroomd reutje van 240 gram. Met een staart waar je u tegen zegt :D

Afbeelding

Afbeelding

En daarna volgde nog een prachtig licht gestroomd mannetje van 220 gram

Afbeelding

Afbeelding

En een lieflijk teefje, 190 gram. Als alles goed mag gaan blijft zij bij ons wonen!

Afbeelding

Afbeelding

Voor degenen die het nog niet geraden hadden. Het thema van dit nestje is de serie Game of Thrones :biggrin2:
Yara is een superlieve mama, ik merk amper dat ze een wond van de keizersnede heeft zo goed doet ze het. De pups waren vanmorgen al bijna allemaal aangekomen! Alleen de dwarsligger was 5 gram afgevallen. Ze zijn goed levendig!

Ik ben ZO ontieglijk trots op mijn meisje. Ze kan het dus gewoon, zelf bevallen. En nu is ze een geweldig topmoedertje :smitten:
Door Martine-Tom
#3287658
Ingeborg58 schreef:Die tweede pup die ondersteboven de boel blokkeerde" hold the door" :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ja nee, de teef die als alles goed gaat mogelijk ook een nest krijgt "Mother Of Dragons" noemen... ::) ;D
Door Lizzy
#3287727
Gefeliciteerd (nogmaals) met je PRACHT PUPPEN :-* ! Echt he, Yara is een kanjer, jij bent een kanjer en je hebt daar toch maar mooi vier prachtpuppen in je bakje liggen :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door