Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Audrina
#328754
Nee, niet na de CB. Maar 2 van de 3 doen het wel als ze lamsribben of lamsnekken op hebben of als ze een mergpijp hebben leeggelikt. Dan gaan ze met hun snoet over de grond en langs de bank (en als je zelf toevallig op die bank zit en je benen zitten in de weg, ook langs je benen ::) ). ;D
Door diana
#329013
ohh hier doen ze het allebij
dacht eerst dat ze kwamen bedanken
maar nee hoor
komen gewoon hun bek afvegen
hahaa
als er dan toevallig mensen zijn die niet zo gek zijn vanhonden zie je ze griezelen hahaa :P
Door Mevroi Kruim
#329125
Niet zozeer na het eten maar als ze natgeregend zijn. Effe lekker de natte koppen aan je afvegen :-X
Zodra ik met de handdoek klaarsta ruzie over wie het eerst z'n hoofd mag afdrogen ;D
Door rees
#329190
Zodra het eten op is vliegen ze hun bench in en gaan liggen rollen ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#329206
Joep gaat ook na het eten of in de bench liggen rollen of in de gang op de ruwe mat. Dat doet hij inderdaad ook als hij nat geworden is op dezelfde ruwe mat (tegen mijn net geschilderde gebroken witten muur) ;D
Door Simone
#329316
Onze Jack Russel, Luigi, rend na het eten de huiskamer in om eens lekker z'n bekkie af te vegen aan het kleed en aan het bankstel. ;D ;D En als m'n vriend op de bank zit is ook zijn broek niet veilig :D. Ach, hij heeft genoten van z'n eten en wij van zijn show.

Gr,
Simone
Door Doedels
#329503
Hafan heeft altijd zijn bek aan mijn broek afgeveegd na het eten van brokken. Petr heeft het van hem geleerd en deed het ook, maar meestal aan het kleed. Sinds ze vers eten doen ze het niet meer. Alleen Hafan doet het nog een enkele keer als hij iets heeft gegeten waar z'n snuit vies van is geworden.
Door nikèdog2000
#331370
[quote="Pauline"]
Joep gaat ook na het eten of in de bench liggen rollen of in de gang op de ruwe mat. Dat doet hij inderdaad ook als hij nat geworden is op dezelfde ruwe mat (tegen mijn net geschilderde gebroken witten muur) ;D
[/quote]je kunt van die kunststof panelen kopen als bescherming van je gebroken witten muur.een idee?
nikèdog2000
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door