Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3285372
Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek heb geplaatst :)

Voor mijn afstuderen als veterinair natuurgeneeskundig therapeut ben ik vanaf maart weer op zoek naar dieren met een gezondheids- of gedragsprobleem. Honden heb ik inmiddels voldoende maar ik ben nog op zoek naar 2 katten(met bv. een allergie, blaasgruis, snel werkende schildklier of andere interessante casus) en boerderijdieren(schaap, varken, geit).
Ik kom dan bij je langs(reisafstand max. 1 uur vanuit Oeffelt) voor een consult, dit duurt ca. 1 tot 1 1/2 uur en bestaat uit een vraaggesprek en (waar mogelijk) een fysiek onderzoek. In overleg met een docent wordt er een behandelplan opgesteld. Het is de bedoeling dat de eigenaar het behandelplan gaat toepassen en dat we na enkele weken gaan evalueren hoe het gaat. Het consult is geheel gratis, de kosten voor de middelen zijn voor eigen rekening.

Heb je interesse of wil je meer informatie stuur dan een mail naar [email protected]
De afspraken zullen gepland worden in de periode van maart 2017 tot en met juni 2017

Groetjes Monique

Barfplaats wordt gesponsord door