Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#327971
Oliver heeft altijd best wel behoorlijke korsten aan zijn kop, dus ik vermoed dat Stan en Oliver overdag flink knokken. Het gekke is dat ze het niet doen als ik thuis ben.

Daarnet begonnen ze dan hoor, Oliver daagde Stan uit voor een spelletje door een beetje debiel heen en weer te springen en ze gingen toen even samen tikkertje doen. Daarna ging Oliver even lekker "in de krabpaal hangen"... Op dat moment loopt stan naar hem toe en bijt hem zo in zijn ruggewervel. En niet een beetje, nee, bek een eind open, en vastklemmen he? En vast blijven houden! Ik vond het gewoon eng om te zien, ik dacht straks dan bijt hij hem nog een dwarsleasie!! Na een tijdje lukt het Oliver toch om weg te komen en die zit nu onder de tafel.

Is het normaal, dat katten zo doen? Kijk, spelen daar kan ik nog wel in komen maar dit leek er meer op dat Stan Oliver serieus wilde verwonden!

groeten Femke
Door Ine
#327998
Heeft Olivier nu ook een wond, waar hij gebeten is?
Vaak lijkt het erger, dan dat het is.
Spike zit altijd onder de kleine bultjes/wondjes op z'n kop, maar dat loopt hij buiten op, of het is een vorm van allergie.
Beatel en Oxo doen ook vaak lelijk tegen elkaar en slaan dan ook behoorlijk, maarheb bij beiden nooit een wondje gevonden.
Door Femke
#328020
nee op zijn rug heeft hij geen wond, wel regelmatig aan zijn kop en hals.... dus ik denk dat ze elkaar vaak goed raken :-\

Het zag er zo vervelend uit joh!!!
Door Ine
#328030
Femke schreef: nee op zijn rug heeft hij geen wond, wel regelmatig aan zijn kop en hals.... dus ik denk dat ze elkaar vaak goed raken :-\

Het zag er zo vervelend uit joh!!!
Ja, dat snap ik, maar ook hier, met die Belgen is het soms even raak!
Is Olivier er dan ook echt zielig/onder de indruk door, of blijft hij gewoon zijn gangetje gaan, na zo'n beet?
Door Femke
#328042
ine schreef: Ja, dat snap ik, maar ook hier, met die Belgen is het soms even raak!
Is Olivier er dan ook echt zielig/onder de indruk door, of blijft hij gewoon zijn gangetje gaan, na zo'n beet?
naah niet onder de indruk, daarnet zat hij Stan alweer uit te dagen voor een speletje. is het normaal dan, dat katten elkaar verwonden? (dit is de eerste keer dat ik 2 volwassen katten samen heb....)
Laatst gewijzigd door Femke op di 31 mei 2005, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#328049
Femke schreef: naah niet onder de indruk, daarnet zat hij Stan alweer uit te dagen voor een speletje. is het normaal dan, dat katten elkaar verwonden? (dit is de eerste keer dat ik 2 volwassen katten samen heb....)
Uhhhhh, ik heb ook geen ervaring :-\
Zullen we toch even op de anderen moeten wachten ;)
Door gonny
#328056
zoals ik het nu begrijp zijn ze dus "gewoon" aan t spelen!! ik vind hier 's morgens wel eens hele plukken haar van die 2 van mij....volgens mij spelen katten behoorlijk "hard" ;)
Door rees
#328058
Femke schreef: naah niet onder de indruk, daarnet zat hij Stan alweer uit te dagen voor een speletje. is het normaal dan, dat katten elkaar verwonden? (dit is de eerste keer dat ik 2 volwassen katten samen heb....)
Kan er flink hard aan toe gaan hoor met katten hier vliegen ze elkaar vaak in de haren .
Effe testen wie de sterkste is .
Door danielle1980
#328062
tja ik heb er 8 en soms lijkt t net of er 1 vermoord word ::)
ik vind veel haar, hoor heel harde schreeuwen, zie af en toe een kat voorbij vliegen, maar daarna zijn ze gewoon weer normaal tegen elkaar ::) :-\ ;)

ik vind bijna nooit wondjes, maar zowel is het meestal op het hoofd.
Door Francisca
#328079
Laddy was nog een kitten toen Cheetah erbij kwam. En hoewel Laddy toch vaak denkt dattie nog een hele kater is en dan bovenop Cheetah duikt hebben die twee nooit echt gevochten. En na 13 jaar samen zijn ze ook helemaal aan elkaar gewend.
Drie maanden geleden is Max erbij gekomen en na de eeste schrik moest Laddy toch wel ff nodig bewijzen dat hij de baas is hier in huis. Maar na een paar flinke knokpartijen is de rust tussen die 2 weergekeerd.
Cheetah is vaak sjaggie en dan bromt ze op Max. En later liggen ze samen in de mand op de bench ::) ;D
En ik denk ook dat katten best wel 'hard' spelen. Daarbij lijkt het vaak erger dan het is.
Laatst gewijzigd door Francisca op di 31 mei 2005, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#328135
Femke schreef: hmmm dan ben ik dus gewoon weer een overbezorgde poezenmoeder :P
;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door