Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ggg
#3278795
Lizzy schreef:Voor de laatste keer: dit punt staat niet open voor discussie. Dat respecteer je of je vertrekt. Duidelijk?
Dat was een constatatie, geen discussie.
Is dat duidelijk?
Door Martine-Tom
#3278799
ggg schreef:Dat was een constatatie, geen discussie.
Is dat duidelijk?
Zo. Pardon? :o

..... :-X
Door Lizzy
#3278800
ggg schreef:Dat was een constatatie, geen discussie.
Is dat duidelijk?

Beste ggg, ik ga afscheid van jou nemen. Ik ben er klaar mee.
Door ggg
#3278801
Lizzy schreef:Beste ggg, ik ga afscheid van jou nemen. Ik ben er klaar mee.
Slaapwel.
Door eelke
#3278803
ggg schreef:Slaapwel.
Nou, als iemand nog een schoolvoorbeeld nodig heeft 'hoe je niet te gedragen op iemands forum' dan hebben we m hoor...
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3278804
ggg is ook alle eigen posts leeg aan het maken. Dat is lekker overzichtelijk in bestaande topics :(
Door Martine-Tom
#3278807
Hitam schreef:Het staat onder de honden. Het staat niet onder de complete menu's dus je moet het afwisselen. En op zich kan een kat er ook prima van eten.
Maar hoe zit het dan met bot? Dat zie ik er niet bij staan.
Door eelke
#3278808
Rik01 schreef:ggg is ook alle eigen posts leeg aan het maken. Dat is lekker overzichtelijk in bestaande topics :(

Dat is zeker heel vervelend. En ook onrespectloos naar alle mensen die de afgelopen tijd hebben gestoken in het adviseren en van informatie voorzien. Maar goed, Lizzy schrijft niet voor niets dat er afscheid genomen wordt, dus vanaf hier lijkt het mij onnodig om het nog over ggg te hebben, een gepasseerd station, en gewoon weer ontopic te gaan
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3278810
eelke schreef:Dat is zeker heel vervelend. En ook onrespectloos naar alle mensen die de afgelopen tijd hebben gestoken in het adviseren en van informatie voorzien. Maar goed, Lizzy schrijft niet voor niets dat er afscheid genomen wordt, dus vanaf hier lijkt het mij onnodig om het nog over ggg te hebben, een gepasseerd station, en gewoon weer ontopic te gaan


Als ie verwijderd wordt van het Forum heeft ie toch geen kans zijn eigen topics leeg te maken?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3278811
Rik01 schreef:ggg is ook alle eigen posts leeg aan het maken. Dat is lekker overzichtelijk in bestaande topics :(
Dat hadden we al gezien.
We worden daar absoluut niet blij van ( gelukkig wordt die bijna altijd weer gequote, maar dat doe je gewoon niet) en dus was de laatste neerbuigende reactie wel de druppel.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3278813
Lazy Garfield schreef:Als ie verwijderd wordt van het Forum heeft ie toch geen kans zijn eigen topics leeg te maken?
Dan niet meer nee.
Door Lizzy
#3278814
Lazy Garfield schreef:Als ie verwijderd wordt van het Forum heeft ie toch geen kans zijn eigen topics leeg te maken?
Hij/zij is vanaf iets over 19:00 uur begonnen met al zijn/haar topics leeg te halen. Dat heeft meegeteld bij mijn beslissing afscheid te nemen van mevrouw/meneer.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3278820
kakocavi schreef:Ja, weet je. Het is mooi dat je hier die nuance aanbrengt. Maar als ik als gewone beginnende klant die website zie adverteren met je naam, denk ik dat je het eens bent met dat bedrijf. Niet dat je het soms bent.

Als klant met wat meer ervaring zie ik onherkenbaar gemalen spul waar ik de kwaliteit niet meer in herken, ik zie pensuiermixjes, heel weinig variatie in diersoorten, 20% aardappel en amper orgaan (alleen hart?). En dan zie ik je naam. En dan denk ik hee, die was toch ook van Bandit? Als je dat geen probleem vind prima, maar ik vind het, met alle respect, niet geloofwaardig overkomen.
Het is behoorlijk herkenbaar en er staat heel duidelijk bij wat er in zit. Alle orgaansoorten (lever, nier, hart, milt, uier, pens, boekmaag, bloed) zijn zowel los als gemengd te krijgen. Er zijn 6 diersoorten. De mixen zijn soms in onze ogen wat vreemd van samenstelling maar je kunt alles los bestellen en vaak zowel fijn gemalen als grof gemalen als in stukken.
En als het compleet heet zijn er vitaminen en mineralen aan toegevoegd.
Ik denk dat je daar prima zelf van kan samenstellen, weliswaar wat meer gemalen dan mij lief is, maar dan moet je inderdaad weten wat je doet, of advies krijgen ;)
En de kwaliteit zie je en ruik als je het in handen hebt. Niks grijzig, grauw of zuur.
Ik denk dat je een beetje door de rare mixjes heen moet kijken en zien dat je alles los kan krijgen wat je maar wilt.
Door kakocavi
#3278821
Lizzy schreef:Voor de laatste keer: dit punt staat niet open voor discussie. Dat respecteer je of je vertrekt. Duidelijk?
Spijtig en verhelderend hoezeer je je laat kennen in dit topic, Lizzy.

Ontopic dan maar. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door