Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pluk
#3278070
Lazy Garfield schreef:Ik kom op Facebook regelmatig deze tegen:
http://vriesvoer.nl/nl/hondenvoer-barf- ... riesvoer-7
Wat vinden jullie daarvan? Bijna allemaal gemalen wat heeft dat nog met Barf te maken?
En er zit rijst en gekookte aardappel in. Veel botsoorten lijken me veel te hard en dus ongeschikt.
Die gemalen prutjes zijn vast van de categorie Diepvriesvoer. Er staat ook wel wat Barf dingen tussen.

Waar ik even stijl van achterover sla, op deze pagina staat onderaan de naam van Tannetje :o
http://vriesvoer.nl/nl/content/starthul ... oblemen-58
Door Martine-Tom
#3278081
Deze tekst stond bij de FAQ's:
Het vlees van Vriesvoer.nl komt zo van de koeien af.
Ja want ons rundvlees plakken we eerst op varkens voor het in de winkel komt :P ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3278083
Martine-Tom schreef:Deze tekst stond bij de FAQ's:



Ja want ons rundvlees plakken we eerst op varkens voor het in de winkel komt :P ;D ;D


Die begrijp ik niet? :)
Door ggg
#3278084
---
Laatst gewijzigd door ggg op wo 25 jan 2017, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3278102
Het is wel een Duits bedrijf gezien de adresgegevens.... en Duitsers hebben andere ideeën over wat Barf is dan Nederlanders.
Laat niet weg dat het onduidelijk is wat Tannetje daar doet... Misschien is alles een beetje uit zijn verband gerukt. Ik heb het niet allemaal gelezen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3278174
pluk schreef:http://vriesvoer.nl/nl/content/vriesvoe ... op-maat-57
pike schreef:Het is wel een Duits bedrijf gezien de adresgegevens.... en Duitsers hebben andere ideeën over wat Barf is dan Nederlanders.
Laat niet weg dat het onduidelijk is wat Tannetje daar doet... Misschien is alles een beetje uit zijn verband gerukt. Ik heb het niet allemaal gelezen.
Die link valt niet uit z'n verband te rukken hoor...
Gebruikersavatar
Door pike
#3278213
pluk schreef:Die link valt niet uit z'n verband te rukken hoor...
Je hebt gelijk.
Wat hier wordt aangeboden heeft niets met barf te maken natuurlijk. Wel wordt op deze site duidelijk het voeren van vers vlees gepropageerd ipv brok. En blijkbaar vinden ze het noodzakelijk er een khd bron aan toe te voegen. Verder zal er wel een premix inzitten want er zit geen bot in. Maar dat lees ik zo gauw nergens.
Blijkbaar heeft Tannetje er geen probleem mee haar naam aan dit bedrijf te koppelen.

Er staan anders wel domme dingen op. Zo is het bv goed om blokjes hart te geven als je hond niet goed kauwt want die blokjes dwingen hem om te kauwen en dat is goed voor zijn tanden ;D ;D ;D
Door dribbeldiesel
#3278216
pike schreef:Je hebt gelijk.
Wat hier wordt aangeboden heeft niets met barf te maken natuurlijk. Wel wordt op deze site duidelijk het voeren van vers vlees gepropageerd ipv brok. En blijkbaar vinden ze het noodzakelijk er een khd bron aan toe te voegen. Verder zal er wel een premix inzitten want er zit geen bot in. Maar dat lees ik zo gauw nergens.
Blijkbaar heeft Tannetje er geen probleem mee haar naam aan dit bedrijf te koppelen.

Er staan anders wel domme dingen op. Zo is het bv goed om blokjes hart te geven als je hond niet goed kauwt want die blokjes dwingen hem om te kauwen en dat is goed voor zijn tanden ;D ;D ;D
Kan ook zo maar zijn dat Tannetje niet eens weet dat haar naam aan het bedrijf gekoppeld is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3278221
dribbeldiesel schreef:Kan ook zo maar zijn dat Tannetje niet eens weet dat haar naam aan het bedrijf gekoppeld is.
Dat zou mij niets verbazen. Tannetje haar partner heeft een eigen kvv merk (bandit) en het lijkt me héél vreemd als Tannetje haar naam aan een merk verbind dat zo afwijkt van wat ze via Bandit neerzetten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door