Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door astrid.van-den-bos
#3274625
Hallo,
Ik heb een vraagje, mijn Maine coon kitten van 15 weken eet sinds hij bij ons is kvv. Nu wil ik overgaan op barf en ik vroeg me af of ik een Kippennek in stukjes moet knippen/hakken of gewoon heel geven?
Groetjes Astrid
Door Martine-Tom
#3274628
astrid.van-den-bos schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje, mijn Maine coon kitten van 15 weken eet sinds hij bij ons is kvv. Nu wil ik overgaan op barf en ik vroeg me af of ik een Kippennek in stukjes moet knippen/hakken of gewoon heel geven?
Groetjes Astrid
De eerste keer zou ik er even een paar meppen op geven met een hamer (nek in een dikke plastic zak ter behoud van je keuken) en zien hoe hij er mee om gaat. Er bestaat een kans dat hij hem in 1 keer naar binnen reigert, op zich niet erg maar dan is even wat platmeppen wel fijn. Als hij er netjes op kauwt zou ik hem gewoon in zijn geheel geven in het vervolg. Als hij er duidelijk moeite mee heeft in stukjes en als ie inderdaad in 1 keer naar binnen slurpt zou ik hem blijven meppen ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3274668
Ik ben een luie moeder. Als ze het zo eten, hak of hamer ik niets. Kan het echt niet naar binnen zonder hulp en is het bot toch niet te hard, dan wil ik wel een handje helpen met gereedschap.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door