Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#325094
Ik had voor mijn honden vloeibare glucosamine van de paardendrogist (hiprite van naf). Daar hebben ze vanmorgen het laatste beetje van gehad en nu is het op. Ik heb nu glucobest voor ze klaar staan. De samenstelling van die 2 merken is echter totaal anders. Kan ik morgen toch al gewoon glucobest gaan geven? Of is het beter om even een paar dagen te wachten?
#326856
Ik had Glucobest besteld bij mijn dierenwinkeltje in Driebergen.....zijn ze het vergeten... >:( >:(..
Toen heb ik maar hun laatste pot Glucosamine complex meegenomen (merk Dierdrogist)....en strooi het over hun happen: ze motten 't niet..Kennelijk smaakt het vies???

Iemand anders dit ook meegemaakt?
Ik prak het nu secuur door de CB, dan moeten ze het wel opeten, maar effe strooien over hun visje werkt dus niet...laten visje mooi staan (en dat bij mijn vreetschuren!!! :o >:().
#327177
bas rouge schreef: Bianca,

Heb je die glucobest in de buurt gekocht? Ik wil het ook gaan geven aan Barousse.

Ik heb 3 potten gekocht en 2 staan nog on-aangebroken. Je kan er zo 1 komen halen als je wilt hoor, of ik kan het ook eind juni voor je meenemen. ;)


En Peet, ik had dat met de gluco van de kruidvat. Als ik die door het voer deed lieten ze het gewoon staan. Het ging alleen als ik die pillen achter in hun strot prakte. Schiet ook niet op met 3 honden 2 x per dag 1 zo'n pil. ::) Maar de Glucobest gaat er in als zoete koek. ;D
#327245
Audrina schreef: Ik heb 3 potten gekocht en 2 staan nog on-aangebroken. Je kan er zo 1 komen halen als je wilt hoor, of ik kan het ook eind juni voor je meenemen. ;)


En Peet, ik had dat met de gluco van de kruidvat. Als ik die door het voer deed lieten ze het gewoon staan. Het ging alleen als ik die pillen achter in hun strot prakte. Schiet ook niet op met 3 honden 2 x per dag 1 zo'n pil. ::) Maar de Glucobest gaat er in als zoete koek. ;D
Hier heeft Jane vandaag ook voor het eerst de glucobest gehad. Geen enkel probleem, eet haar Bibi gewoon (nou ja gewoon! ::)) netjes op.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door