Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door k9
#326541
Hei mensen,
Ik was benieuwd, hoe zit met de vit. suplementten, visolie tabletten, enz. als je 2 dagen/week CB voert?
Moet je dat (suplementten) ook gaan gebruiken? ???
CB is compleet en daar zitten vit. al toegevoegd en alles, maar tja, dat is maar 2x per week....
Gr. en geniet van het mooie weer :D
Isabel, K9
Door Truus
#326576
Inderdaad zit er al genoeg in de CB en is het niet noodzakelijk. Wat geef je de rest van de week?
Laatst gewijzigd door Truus op za 28 mei 2005, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door k9
#326640
Truus schreef: Inderdaad zit er al genoeg in de CB en is het niet noodzakelijk. Wat geef je de rest van de week?
Ik geef ze BARF 5 dagen per week, en 1 of 2 visolie capsules door de week..... Alleen multivit. weet niet zeker of het nodig is..... wil niet te veel vit. geven...in gewoon vlees en de groeten zitten vitaminen ook....Dank je voor je link, ik ga even kijken.... ;)
Gr.,
Isabel, K9
Door k9
#326644
Angelique schreef: Ik geef op de zelfmaakdagen afwisselend zalmolie, zeewier, knoflook en multivitaminepreperaat.
Hoi Angelique,
Hoe vaak krijgen die van jou CB?
Gr.,
Isabel, K9
Gebruikersavatar
Door Angelique
#326663
k9 schreef: Hoi Angelique,
Hoe vaak krijgen die van jou CB?
Gr.,
Isabel, K9
Ook 2 dagen, soms een dagje meer of minder, is afhankelijk van aanbod en zin. ;D
Door Truus
#326669
k9 schreef: ok dus volgens dit artikel, is een vit. preparaat in de vorm van tabletten echt niet nodig, klopt dat?
Als je de juiste barfmethode aanhoudt, is het niet nodig nee ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door